مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

منتخب تولیدات فرهنگی با موضوع ازدواج و خانواده منتشر شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۸۳۴۶
منتخب تولیدات فرهنگی با موضوع ازدواج و خانواده منتشر شد
اعظم کریمی گفت: همزمان با هفته ازدواج بسته منتخب تولیدات در حوزه آموزشی، فرهنگی و اجتماعی جهت انتشار در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش برنا؛ اعظم کریمی، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و دبیر ستاد هفته ازدواج در گفتگو با خبرنگار برنا از انتشار منتخب تولیدات فرهنگی با موضوع ازدواج و خانواده خبر داد و گفت: تولید و انتشار محتوا در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی یکی از موثرترین ابزارهای فرهنگ سازی برای جوانان و خانواده‌ها است، این امر در سالهای اخیر با گسترش و افزایش نفوذ اینترنت و فضای مجازی دوچندان شده است از این رو وزارت ورزش و جوانان در راستای انجام وظایف ذاتی خود پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی و... در راستای تحقق سیاست‌های کلی جمعیت، فرزندآوری و خانواده، آگاهی‌بخشی و توسعه آموزش های ازدواج جوانان، ترغیب خیرین ازدواج، عفاف و حجاب در خانواده، پیشگیری از طلاق، متناسب سازی آموزش‌های ازدواج با ذائقه جوانان، افزایش سطح دسترسی به محتوای رسانه‌ای اثربخش با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان از طریق اعلام فراخوان و توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان  اقدام به تولید اثار کرده است. 

او افزود: بیش از 500 محصول آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با موضوعات خانواده، ازدواج، پیشگیری از طلاق، جمعیت و فرزندآوری، عفاف در خانواده، سبک زندگی اسلامی- ایرانی و کرونا، که با همکاری بیش از 100 سازمان مردم نهاد جوانان تولید شده است. این محصولات  1134  دقیقه در قالب موشن گرافی، کلیپ ، انیمیشن، فیلم های مستند و کوتاه، اینفوگرافی، پوستر و.... تولید و از طریق رسانه ملی به ویژه مراکز صدا وسیما در استانها، شبکه‌های اجتماعی در اختیار جوانان قرار گرفته است. 

کریمی تصریح کرد: در بسته منتخب محصولات که شامل شش حلقه دی وی دی است، مواردی چون انتخاب آگاهانه همسر، ازدواج موفق ، مهارت‌های زندگی/ مهارت‌های ارتباطی/ پیشگیری از طلاق در خانواده ، اهمیت و ضرورت ازدواج، ترغیب جوانان به ازدواج آسان ، اهمیت و ضرروت مشاوره ازدواج ، جمعیت، فرزندآوری و فرزندپروری ، سواد رسانه‌ای در خانواده ، خیرین ازدواج، عفاف و حجاب در خانواده ، آسیب‌های اعتیاد در خانواده ، کرونا و خانواده اشاره شده است.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در ادامه گفت: این محصولات با اعلام فراخوان در سطح استانها و انتخاب طرح‌های منتخب سازمان‌های مردم نهاد و بررسی و ارزیابی مستمر محتوایی و فنی در روند تولید با هدف انتشار در شبکه‌های اجتماعی و رسانه ملی و شبکه های استانی در اختیار جوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرند. 

کریمی در پایان تاکید کرد: در این فرایند بیش از  400 جوان اشتغال به کار داشته و کسب تجربه نموده‌اند که در آینده، از ظرفیت آنان استفاده خواهد شد.

WhatsApp Image 2021-07-18 at 11.34.31

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز