رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد:

تداوم روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان هرمزگانی

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۳۷۸۵
تداوم روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان هرمزگانی
همتی از تداوم روند امدادرسانی به زلزله زدگان هرمزگانی خبرداد و گفت: بیش از 5800 دستگاه چادر در مناطق زلزله زده تا صبح امروز توزیع شده است.

به گزارش برنا؛ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده هرمزگان گفت: زمین لرزه یکشنبه هفته گذشته هرمزگان تا صبح امروز 186 پس لرزه داشته که خوشبختانه خسارتی در پی نداشته اند اما آمادگی لازم در راستای مقابله با حوادث احتمالی وجود دارد.

 
او افزود: تا صبح امروز 5 هزار و 849 دستگاه چادر و 1159 تخته موکت در میان زلزله زدگان هرمزگانی توزیع شده است و در راستای این که به روزهای سرد سال نیز نزدیک می شویم، بالغ بر 3700 تخته پتو و 544 والور نیز در اختیار شهروندان قرار گرفت.
 
رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه در استان هرمزگان، سختی هایی نیز برای شهروندان آسیب دیده بوجود آمد که در این راستا 628 بسته غذایی 72 ساعته در میان شهروندان توزیع شد.
 
همتی ادامه داد: 20 هزار و 891 قوطی کنسرو، 760 کیلوگرم نایلون پوششی و 314 عدد گالن 20 لیتری از جمله اقلام دیگری است که در میان متاثرین از لزله توزیع شده است که ارزش ریالی مجموع این کمک ها بالغ بر 260 میلیارد ریال است.
 
رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر همچنان در منطقه حضور دارند تا امر امدادرسانی به مردم زلزله زده هرمزگان با سرعت بیشتری صورت گیرد و اقلام امدادی را زلزله زدگان هرمزگانی به سهولت دریافت کنند. از سوی دیگر زمینه اسکان اضطراری همچنان برای شهروندان فراهم است و حدود 1000 نفر شب گذشته در محل اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر ساکن بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز