همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و حضور زائران؛

صددرصد توان انسانی و تجهیزات شهرداری مشهد آماده خدمت‌رسانی به زائران

۱۳۹۴/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۸:۴۷
کد خبر: ۳۴۸۳۵۶
صددرصد توان انسانی و تجهیزات شهرداری مشهد آماده خدمت‌رسانی به زائران
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: صد درصد توان انسانی و تجهیزات شهرداری مشهد آماده خدمت‌رسانی به زائران است.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد در خصوص پاکسازی معابر شهر و ارائه خدمت ب زائران در سه روز پایانی ماه صفر گفت: با توجه به حضور خیل عظیمی از زائران در شهر مشهد همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و همچنین شهادت امام رضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر 100 درصد نیروها و ماشین‌آلات خدمات شهری آماده باش هستند.
 
وی افزود:در این روزها مناطق 8، ثامن و 7 با توجه به قرار گرفتن در محدوده حرم مطهر رضوی به طور مستقیم با حضور زائران در ارتباط هستند لذا نیروهای خدمات شهری و پاکبان در این سه منطقه به صورت سه شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: همچنین مناطق یک، 9 و 11 نیز پشتیبان مناطق ثامن، 8 و 7 می‌باشسند تا در مواقع لزوم ورود پیدا کنند.
 
صحراگرد گفت: در کنار این موارد از خودروهای جاروب جهت تنظیف معابر برگزاری مراسم و بعد از آن استفاده می‌شود.
 
به گفته وی همچنین از انواع خودروهای مکانیزه جمع‌آوری و حمل پسماند نیز استفاده می‌شود که در مناطق مرکزی مشهد مستقر شده است.
 
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تامین وضوخانه سیار و آب لازم جهت اقامه نماز جماعت ظهر ایام شهادت در عرصه شهدا نیز از دیگر اقدامات است.

صحراگرد در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی 6 دستگاه تانکر فشارقوی جهت شستشوی معابر و محل‌های برگزاری مراسم در صورت مساعد بودن شرایط جوی نیز از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز