شیاطین در حوالی مشهد دستگیر شدند

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸:۲۴
کد خبر: ۳۵۳۸۲۸
شیاطین در حوالی مشهد دستگیر شدند
سه جوان که با حمله به شهروندان در حاشیه ورودی شهر مشهد مرتکب سرقت‌های متعرضانه می‌شدند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح عملیات دستگیری سه سارق شیطان صفت گفت: مرد 64 ساله‌ای در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 اظهار داشت همراه دختر جوان خود از شهرستان، برای معالجه و درمان عازم مشهد بودند که در نزدیکی مشهد، هنگامی که از جاده خارج شده و در مکانی خلوت قصد صرف ناهار و استراحت کوتاهی را داشتند توسط سه جوان نقابدار مورد حمله قرار گرفتند.

وی افزود: این سه جوان پس از بستن دست و پای پدر و دختر، با سرقت چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، دو میلیون تومان وجه نقد، یک عدد انگشتر طلا، پنج قطعه کارت عابربانک، یک قطعه چک به مبلغ سه میلیون و 300 هزار تومان، مدارک شخصی و سوئیچ خودرو، هنگام فرار برای دختر جوان نیز با ایراد ضرب و جرح، ایجاد مزاحمت کردند.

سردار امیری مقدم خاطر نشان کرد: در پی اعلام این گزارش، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده ای تشکیل و ماموران انتظامی مشهد رسیدگی به موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری طرق در این عملیات گسترده با انجام تحقیقات میدانی و پیگیری سرنخ‌های موجود و همچنین ردزنی های اطلاعاتی، دو نفر از عاملان این سرقت شیطانی را که کارگر شرکتی در حوالی مشهد بودند شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: دو متهم «م»24 و «الف»35 ساله در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت ندیدند و با همدستی یک چوپان کر و لال که آنها را در جریان حضور شهروندان برای استراحت بین راهی در محل‌های خلوت و دور از مسیر تردد خودروها قرار می داده اعتراف کردند که تا کنون مرتکب پنج فقره سرقت های متجاوزانه و شیطانی شده اند.

سردار امیری مقدم گفت: در پی این اعترافات، سومین عامل این سرقت‌های شیطانی نیز دستگیر شد و تحقیقات گسترده از این متعرضان به عنف برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز