تشخیص سالم بودن زولبیا و بامیه

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۲:۱۳
کد خبر: ۵۶۳۷۸۸
تشخیص سالم بودن زولبیا و بامیه
رئیس اداره بهداشت و محیط وزارت بهداشت، گفت: شیر و پنیر از جمله لبنیاتی هستند که متقاضیان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و به انگیزه‌ای برای جذب مشتری در بین فروشندگان تبدیل شده اند؛ بنابراین با نظارت دقیق بازرسان وزارت بهداشت و بهره مندی از قابلیت تشخیص دمای داخل بسته بندی لبنیات توسط دستگاه‌های تجهیزات پیشرفته، از احتکار این کالا در مغازه‌ها جلوگیری شده و اطمینان از سلامت و کیفیت مواد حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، خسرو صادق نیت، رئیس اداره بهداشت و محیط وزارت بهداشت، گفت: روند نظارت بر سلامت مواد غذایی در ماه‌های ویژه ای، چون ماه رمضان با پیگیری‌های بیشتری انجام می‌شود و کیفیت اقلام مصرفی این ماه، در کوتاه ترین زمان ممکن سنجیده می‌شود.

او افزود: زولبیا و بامیه، از جمله موادی است که در سبد غذایی خانوار قرار می‌گیرد و نظارت بر بهداشت و کیفیت مواد تشکیل دهنده آن برعهده وزارت بهداشت است. 
رئیس اداره بهداشت و محیط وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: با افزایش تقاضا نسبت به زولبیا و بامیه در ماه رمضان، کنترل روغن مصرفی در پخت این محصول، به وسیله دستگاه‌های تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود و در صورت استفاده از روغن‌های چند بار مصرف شده و کیفیت پایین مواد به کار رفته در پخت این شیرینی با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.
او عنوان کرد: شیر و پنیر از جمله لبنیاتی هستند که متقاضیان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و به انگیزه‌ای برای جذب مشتری در بین فروشندگان تبدیل شده اند؛ بنابراین با نظارت دقیق بازرسان وزارت بهداشت و بهره مندی از قابلیت تشخیص دمای داخل بسته بندی لبنیات توسط دستگاه‌های تجهیزات پیشرفته، از احتکار این کالا در مغازه‌ها جلوگیری شده و اطمینان از سلامت و کیفیت مواد حاصل خواهد شد. 
صادق نیت در پایان یادآوری کرد: در صورت احراز تخلف از جانب تولید کنندگان و فروشندگان مواد غذایی، با خاتیان امر برخورد شده و بر اساس نوع تخلف، از طریق مراجع قانونی به جرم Crime آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز