مدیرکل رفاه:

شفافیت اولویت اصلی خدمات رفاهی و درمانی خواهد بود

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۴۹۰۰۲
نشست هم اندیشی مسئولین رفاهی واحدهای تابعه شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، عباسعلی مدیح (مدیرکل رفاه) در نشست هم اندیشی مسئولین رفاهی واحدهای تابعه شهرداری تهران گفت:مدیران رفاهی بعنوان بازوان قدرتمند رفاه شناخته می شوند و جهت تحقق به این امر، هم اندیشی ، همکاری و همدلی تمامی دست اندرکاران مسایل رفاهی در کلیه واحد های تابعه شهرداری تهران ضروری است . 

به گفته او تحقق یافتن اهداف رفاهی و درمانی نیازمند طراحی کامل و تشکیل کمیته های تخصصی است که در آن کلیه این نیازمندی ها و منابع تامین آن ها باید شناخته شود و در این صورت است که پیگیری مطالبات پرسنل سریع واصولی صورت می پذیرد وموجب رضایت واقع می شود. 

مدیح افزود:از مسئولین رفاهی می خواهم برمبنای سیستم جامع رفاهی و با هدف مدیریت برنامه‌های رفاهی و درمانی بسیار شفاف و طبق ضابطه و قوانین عمل نمایند و همیشه دغدغه حل مسائل رفاهی ودرمانی و رعایت امنیت روانی پرسنل خود را داشته باشند و در این راه همیشه به دنبال تحولات مثبت بوده به گونه ای که شاهد افزایش خدمات رفاهی ودرمانی باشیم. 

در ادامه این نشست مدیران رفاهی حاضر، با طرح مسایلی در خصوص اختصاص بودجه به ادارات رفاهی ، مشکلات موجود در تعاونی های مسکن و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص ، یکپارچگی در ارائه خدمات بیمه های درمانی به پرسنل شهرداری تهران ، موارد مربوط به صندوق ذخیره و تعاونی شهریار و سهام های بانک شهر و بیمه تکمیلی پرداختند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز