نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ:

سلطانی‌فر یکی از وزرای موفق دولت است/ قطعا به استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان رای نخواهم داد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۷:۲۰
کد خبر: ۸۴۹۱۷۷
سلطانی‌فر یکی از وزرای موفق دولت است/ قطعا به استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان رای نخواهم داد
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: آقای سلطانی فر یکی از موفق‌ترین وزرای کابینه دولت آقای روحانی بوده و در حوزه ورزرش و جوانان نیز عملکرد قابل قبولی داشته و اقدامات لازم را در این خصوص نیز انجام داده است.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، در خصوص طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان از سوی برخی از نمایندگان مجلس به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: بنده با این طرح موافق نیستم و قطعا به آن هم رای نخواهم داد، چون می‌توان گفت آقای سلطانی فر یکی از موفق‌ترین وزرای دولت تدبیر و امید بوده است.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد وزیر ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: آقای سلطانی فر یکی از موفق‌ترین وزرای کابینه دولت آقای روحانی بوده و در حوزه ورزرش و جوانان نیز عملکرد قابل قبولی داشته و اقدامات لازم را در این خصوص نیز انجام داده است. هرچند نقدهایی نیز وارد است و نمی توان منکر آن شد اما اینکه نمایندگانی طرح استیضاح را ارائه دهند و شروع به جمع آوری امضا کنند را لازم نمی‌دانم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در رابطه با رای آوری این استیضاح در مجلس عنوان کرد: بر اساس شواهد موجود این طرح در داخل صحن آرای لازم را کسب نخواهد کرد و بنده یکی از افرادی هستم که به این طرح رای نخواهم داد و پس از رد کردن طرح و رای ندادن به استیضاح وزیر ورزش و جوانان  از سوی نمایندگان مجلس انتظار می رود ایشان نیز تغییر و تحولات اساسی را در روند اجرایی پروژه و تامین اعتبارات حوزه های انتخابیه نمایندگان را آغاز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز