این مرد در شهرک ولیعصر تهران همه را به وحشت انداخته بود!

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۵:۴۲
کد خبر: ۹۳۲۱۳۴
این مرد در شهرک ولیعصر تهران همه را به وحشت انداخته بود!
رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) از دستگیری شرور جوانی که در 2 مرحله شیشه های 11 خودروی پارک شده را تخریب کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "حسین عادلی" اظهار داشت: یازدهم آذرماه اهالی محله میدان زاهدی در شهرک ولیعصر (عج)در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از شکشته شدن شیشه های 6 خودرو سواری توسط جوانی شرور اعلام شکایت کردند.

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت به سرعت ماموران کلانتری در محل حاضر و مشاهده کردند شیشه های عقب و جلوی 6 دستگاه خودرو سواری از قبیل: پراید، سمند و پژو که در کنار خیابان پارک شده بود، توسط جوانی تخریب شده است و فرد شرور پس از تخریب و هیاهو و رعب و حشت به تازگی از محل گریخته است.

عادلی بیان داشت: عملیات مهار متهم انجام شد و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند متهم را در حوالی محل تخریب شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری شهرک ولیعصر(عج) ادامه داد: متهم به کلانتری انتقال و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت. چهره متهم توسط ماموران کلانتری در تحقیقات پلیسی شناسایی شد و به دست آمد در فیلمی که 5 روز پیش مردم اهالی محل در اختیار ماموران کلانتری در خصوص شناسایی تخریبگر 5 خودروی سواری قرار داده شده است، همین متهم پرونده است که به جرم تخریب شیشه های 6 خودرو دستگیر شده است.

وی عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه با دیدن فیلم ضبط شده ، چاره ای جز به اعتراف نداشت و به تخریب شیشه های 11 خودروی سواری در فاصله 5 روز اعتراف کرد.

کلانتر محله شهرک ولیعصر(عج) گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی مال باختگان، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز