بازرس مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور:

سمن‌های جوانان وارد برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس نشوند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۵:۵۰:۳۸
کد خبر: ۹۳۳۲۲۲
سمن‌های جوانان وارد برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس نشوند
یزدان‌پناه گفت: با بیان اینکه شایسته است سمن‌های جوانان در برنامه‌های خود برای مشارکت حداکثری به‌ویژه قشر جوان در انتخابات پیش‌رو اطلاع‌رسانی‌ نمایند افزود: با توجه به ماهیت غیرسیاسی بودن سمن‌ها به هیچ عنوان برنامه‌ها و مراسمات سمن‌های جوانان در راستای تبلیغات از حزب یا کاندیدا قرار نخواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی یزدان‌پناه احمدآبادی، بازرس مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور با بیان اینکه پس از اتمام ثبت‌نام کاندیدای یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی وارد فضای تبلیغاتی نامزدها می‌شویم، گفت: مجامع استانی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور ناخواسته وارد برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس نشوند.

بازرس مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور با بیان اینکه شایسته است است سمن‌های جوانان در برنامه‌های خود برای مشارکت حداکثری بویژه قشر جوان در انتخابات پیش‌رو اطلاع‌رسانی‌ نمایند افزود: با توجه به ماهیت غیرسیاسی سمن‌ها به هیچ عنوان برنامه‌ها و مراسمات سمن‌های جوانان در راستای تبلیغات از حزب یا کاندیدا قرار نخواهد گرفت. 

علی-یزدان-پناه-احمدآبادی-360x240

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه رویکرد هیات رئیسه مجمع ملی و معاونت امور جوانان بر حذف از فضای فعالیت اجتماعی جوانان نیست، گفت: به جهت صیانت از حقوق سمن‌ها مبنی بر غیرسیاسی بودن آنها‌ با مختلفین برخورد خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان با اعلام اینکه اعضای مجامع و مدیران سمن‌ها می‌توانند به‌طور شخصی فعالیت انتخاباتی داشته باشند گفت: بر اساس ماده ۴۱ و ۴۲ آئین‌نامه اجرایی قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام‌ حمایت از کاندیدا بدون ذکر عنوان مسئولیتی بلامانع است.

او در پایان با اشاره به تشکیل هیات نظارت و بررسی در مجمع ملی، خاطرنشان کرد: همگان می‌توانند شکایات‌ و مستندات خود را مبنی بر تخلفات سمن‌های حوزه جوانان به دبیرخانه هیات رئیسه مجمع ملی سمن‌های جوانان مستقر در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز