مقابله با کرونا زن جوان را به طرز فجیعی به کشتن داد

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۹:۱۹
کد خبر: ۹۸۱۰۱۷
مقابله با کرونا زن جوان را به طرز فجیعی به کشتن داد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده ترکیب شده از مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده در فضای بسته ، سبب شد تا یک زن در استان دچار مسمومیت و مرگ شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجید شیرانی افزود: ۳ بیمار بدحال دیگر نیز به سبب مسمومیت ناشی از استفاده  از مواد شوینده در مراکز درمانی استان بستری هستند، که حال این افراد بسیار وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص مسومیت استفاده از الکل صنعتی نیز در استان مواردی وجود داشت اما جدی نبوده است، با این وجود مردم استان باید در این خصوص دقت لازم را داشته و از متانول برای ضدعفونی کردن دستان خود به هیچ عنوان استفاده نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، در خانه ماندن و انجام توصیه‌های پزشکی را مهمترین راهکار پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دانست و گفت: با همراهی مردم وضعیت شیوع کرونا در استان در وضعیت باثباتی قرار دارد اما از آنجا که ظرف ۸ روز آینده اوج شیوع ویروس در استان پیش‌بینی می‌شود، همچنان تاکید می‌کنیم که مردم در خانه‌های خود بمانند و از دید و بازدید نوروزی بپرهیزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز