نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:

یادواره شهدای روحانی در خوزستان برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۷۴
یادواره شهدای روحانی در خوزستان برگزار می‌شود
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از برگزاری هشت یادواره ویژه شهدای روحانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازخوزستان به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی با اشاره به مكان‌های برگزاری یادواره شهدای روحانی اظهار داشت: شهرهای خرمشهر، امیدیه، دزفول، رامهرمز، آبادان، دشت آزادگان و شادگان از مكان‌های برگزاری این یادواره هستند.

وی با بیان اینكه برگزاری یادواره‌های شهدای روحانی از منویات رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: برگزاری این یادواره‌ها ادای دین و تكلیف همه مسوولان فرهنگی است، از این رو باید با گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، دین خود را ادا كنند.

موسوی با اشاره به اینكه برگزاری یادواره‌های شهدای روحانی، از وظایف اصلی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان است، تصریح كرد: این ستاد تاكنون توانسته با همكاری سپاه، یادواره‌های شهدای روحانی را در سراسر استان برگزار كند كه خوشبختانه با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.

وی با اشاره به ساخت یادمان شهید محلاتی در محل شهادت وی، گفت: این ستاد برای معرفی بیشتر جوانان و نوجوانان با شخصیت شهید محلاتی اقدام به ساخت یادمان این شهید جلیل‌القدر می‌كند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: هرساله شاهد حضورهزاران نفر از جوانان درعید نوروز در یادمان‌های شهدا در شلمچه و دیگر نقاط جنگی خوزستان هستیم كه احداث یادمان شهید محلاتی نیز سبب گرایش بیشتر جوانان خواهد شد.

این مقام مسوول، از تولید هشت فیلم مستند نسبت به شهدای روحانی خبر داد و گفت: این مستندها به بیان زندگینامه، خاطرات و وصیتنامه‌های شهدای شاخص روحانی خواهد پرداخت كه به تصویر كشیدن روحیات و معنویات موجود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، بیان افكار و عقاید رزمندگان، از مهم‌ترین قسمت‌های این مستند خواهند بود.

موسوی به اهداف ساخت مستندهای شهدای روحانی اشاره كرد و گفت: تشویق آحاد جامعه و گرایش آنها به آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا، ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در بین جوانان و نوجوانان، بیان سختی و دشواری‌های جنگ و بیان رشادت‌های شیر مردان دوران انقلاب، از اهداف ساخت این مستندها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز