مشاور جوان فرمانداری شهرستان شوش:

برنامه‌های هفته جوان در شهرستان شوش تشریح شد

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۵:۱۶
کد خبر: ۶۳۰۶۶
برنامه‌های هفته جوان در شهرستان شوش تشریح شد
سیستانی با تبریک فرا رسیدن روز جوان گفت: فرهنگ‌سازی در مورد گرامیداشت و تكریم مقام جوانان باید به طور ویژه در فرهنگ ما صورت گیرد و بتوانیم آن را در جامعه نهادینه كنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان، مهدی سیستانی، مشاور جوان فرمانداری شهرستان شوش با تبریک فرا رسیدن روز جوان به جوانان کشور گفت: معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اكبر(ع) از جمله برنامه های هفته جوان است كه با حمایت فرماندار محترم برای برگزاری شایسته این برنامه ها همت عمومی در شهرستان به وجود آمده است.
 
وی افزود: هفته جوان فرصت مناسبی است تا مسوولان برای رشد و پویایی بیشتر جوانان در عرصه های مختلف به خصوص علمی و اجتماعی تلاش مضاعف داشته باشند. 

مشاور جوان فرمانداری شهرستان شوش با بیان اینکه رسانه ها نیز نقش به سزایی در ارتقای سطح دانش اعتقادی و آموزش دینی جوانان دارند یادآورشد: در این زمینه باید از استادان مجرب و برجسته حوزه و دانشگاه بیشتر استفاده کرد. روحانیون نیز باید با برنامه ریزی دقیق فرهنگی نیازهای جوانان را در حوزه های دینی همراه با مخاطب شناسی، آموزه های دینی قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان را پررنگ تر کنند.
 
سیستانی با اشاره به توانمندی های جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد:‌ جوانان و نوجوانان ایران اسلامی دارای فکر و اندیشه هستند و باید از این توانمندی در پیشبرد اهداف علمی و تکنولوژی نوین به صورت گسترده تر استفاده كنند.

وی تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب در قالب دیدار جوانان نخبه شهرستان با امام جمعه فرهیخته شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری برنامه شبی با قرآن و تجلیل از 150 نفر از جوانان قرآن پژوه و حافظ قرآن با همکاری موسسه جوانان عاشورایی، حضور منسجم جوانان نخبه و ممتاز شهرستان در نماز جمعه، حضور مشاور جوان فرماندار در بخش های تابعه شهرستان و دیدار با جوانان، نصب پلاکارد و پارچه تبریک در ورودی ادارات و فضا سازی مناسب در سطح شهر را از جمله برنامه های هفته جوان در شهرستان شوش بر شمرد.

مشاور جوان فرماندار شوش در پایان با تأكید بر اینكه نوک حمله هجمه سنگین دشمن در جنگ نرم جوانان ایران اسلامی هستند، بنابراین وظیفه و رسالت مسوولان در صیانت از اعتقادات و کارآیی جوانان امری بدیهی است. فرهنگ‌سازی در خصوص گرامیداشت و تكریم مقام جوانان باید مثل روزهای ماندگار در فرهنگ ما صورت گیرد و بتوانیم آن را در جامعه نهادینه كنیم كه خانواده‌ها به عنوان نقشی مؤثر در این فرآیند فرهنگ‌ساز محسوب می‌شوند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز