در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی برگزار می شود

دومین همایش بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه ۲۲ و ۲۳ خرداد

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۵۳
دومین همایش بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه ۲۲ و ۲۳ خرداد
دومین همایش بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه با موضوع «بررسی چالش‌های موجود درباره خلع سلاح هسته‌ای و دیگر سلاح‌های كشتار جمعی» 22 و 23 خرداد در تهران برگزار می شود.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، جمهوری اسلامی ایران در راستای پیشبرد اهداف خلع سلاح هسته‌ای در سال 89، اولین همایش خلع سلاح و عدم اشاعه را برگزار كرد كه در آن مقامات عالی‌رتبه سیاسی و كاركنان از بیش از شصت كشور جهان شركت كردند. در پیگیری این هدف دفتر مطالعات سیاسی و بین‌االمللی، دومین همایش بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه را در روزهای 22 و 23 خرداد برگزار خواهد كرد.

هدف اصلی همایش خلع سلاح و عدم اشاعه بررسی چالش‌های موجود درباره خلع سلاح هسته‌ای و دیگر سلاح‌های كشتار جمعی می‌باشد و هدف دیگر همایش ارائه راهكارهایی برای تحقق جهانی عاری از سلاح‌های هسته‌ای خواهد بود.

«بررسی دكترین‌های هسته‌ای و عدم تطابق آنها با شرایط روز بین‌المللی»، « تعهدات بین‌المللی كشورها در زمینه خلع سلاح هسته‌ای با توجه به پیامدهای ویرانگر ناشی از وجود سلاح‌های هسته‌ای موجود» و «اقدامات عملی و پیشنهادات مشخص برای تحقق بخشیدن به آرمان‌های خلع سلاح هسته‌ای و امحای سلاح‌های كشتار جمعی» از جمله موضوعات مورد بحث در این همایش دو روزه می‌باشد.

این همایش علاوه بر بحث عمومی، در قالب سه جلسه تخصصی با محوریت موضوعات یاد شده ادامه می‌یابد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز