حوزه معاونت ورزش بانوان برگزار می‌کند

دوره توانمندسازی سرپرستان تیم‌های ورزشی بانوان در ترویج الگوی شایسته

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۲:۲۰
کد خبر: ۲۵۵۶۰۳
حوزه معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، نخستین دوره توانمندسازی سرپرستان تیم‌های ورزشی زنان را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حوزه معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، نخستین دوره توانمندسازی سرپرستان تیم های ورزشی زنان را در راستای توسعه ورزش پاک و معنوی و همچنین ترویج الگوی شایسته برای زنان و دختران ورزشکار برگزار می کند. 

رباب شهریان در خصوص این دوره که از امروز 30 دی ماه تا دوم بهمن ماه برگزار می شود، گفت: یکی از وظایفی که معاونت ورزش بانوان در ارتباط با سیاست های کلان این حوزه دنبال می کند، بحث توانمندسازی نیروهای متخصص زن در عرصه های مدیریتی ورزش کشور است.

وی با اشاره به این که نقش سرپرستان تیم های ملی به عنوان افرادی که ورزشکاران از آن ها پیروی میکنند انکار ناپذیر است، اظهار داشت: بر اساس همین نقش الگودهی سرپرستان برای دختران ورزشکار اقدام به برگزاری دوره توانمندسازی سرپرستان تیم های ملی با محوریت حجاب، عفاف و نماز کردیم.

شهریان خاطرنشان کرد: هم چنین این دوره توانمندسازی در جهت توسعه ورزش پاک و معنوی و افزایش بهره وری تیم های ملی از طریق آشنا سازی سرپرستان با وظایف و ترویج الگوهای رفتاری شایسته در ورزش بانوان است.

معاون امور ورزش بانوان در خصوص برنامه های حاشیه ای این دوره گفت: بازدید از مناطق یادمان شهدای شلمچه و طلائیه و هم چنین برگزاری نمایشگاهی در ارتباط با موضوع عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی، هم زمان با این دوره 2 روزه برگزار خواهد شد.

دوره توانمندسازی سرپرستان تیم های ورزشی بانوان در ترویج الگوی شایسته با حضور 120بانوی سرپرست تیم های ملی کشور از امروز 30 دی تا دوم بهمن ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز