گزارش خبرنگار برنا از اینچئون؛

ناطق‌نوری: این مسابقات المپیک آسیایی است/ داوری‌ها مثل همیشه به زیان ما است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۷:۵۵
کد خبر: ۲۲۵۴۶۰
ناطق‌نوری: این مسابقات المپیک آسیایی است/ داوری‌ها مثل همیشه به زیان ما است
رئیس فدراسیون بوکس گفت: بوکسورهای ما بسیار خوب مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اینچئون، بوکسورهای ایران در جریان بازیهای آسیایی اینچئون نمایشی خاکستری داشته اند.

در همین راستا احسان روزبهانی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی بوکس به مصاف اولدپ‌ سینگ نماینده هند رفت و با شکست حریفش به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

امین قاسمی‌پور نیز از گردونه رقابت‌ها حذف شد و سجادی محرابی نیز به مرحله دوم راه یافت.
 
احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس درباره عملکرد بوکسورهای ایران در بازی های آسیایی اظهار داشت: مشت‌زنان ما خوب مبارزه کردند و جنگنده ظاهر شدند. سطح بازی‌های آسیایی بسیار بالاست و بی‌خود نیست که به آن المپیک ‌آسیابی می‌گویند و به خصوص این بازی‌های آسیایی سطحش با تمام مسابقات گذشته آسیایی فرق دارد به طوریکه حتی نمی‌توان هیچ مسابقه‌ای را پیش‌بینی کرد.

وی افزود: الان یکسری از کشورها مثل کره، چین‌تایپه و مغولستان خیلی خوب رشد کرده‌اند به طوریکه بوکسورهای قزاقی یا ازبکی که قهرمان جهان هستند به سختی آنها را شکست دادند و این نشان می‌دهد که دیگر بوکس، بوکس گذشته نیست.

رئیس فدراسیون بوکس به مشکل کلیشه ای داوری اشاره کرد و گفت: متاسفانه داوری‌ها به نفع ما نیست، بوکسورهای ما بسیار خوب مبارزه می‌کنند، اما داوران در قضاوت‌ها عادلانه عمل نمی‌کنند. به طوری‌که در روز نخست حق گل‌آرا و امروز حق قاسمی‌پور را خوردند.

وی گفت: سکونشین خواهیم داشت اما اینکه مدال آن چه رنگی باشد معلوم نیست؛ هرچند فردا ملی‌پوشان ما مسابقات سختی را پیش رو دارند اما آنها با تمام توان به روی رینگ می‌روند و برای مدال می‌جنگند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز