در دیدار خیرخواهانه به نفع زلزله زدگان رقم خورد

برتری منتخب کاشان مقابل رسانه ورزش

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۱۶۹
برتری منتخب کاشان مقابل رسانه ورزش
تیم فوتبال رسانه ورزش در ادامه برنامه های خیریه خود به منظور کمک به زلزله زدگان آذربایجان برابر تیم منتخب کاشان به میدان رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که ششمین سال فعالیت خود را پشت سرمی گذارد پس از دیداری که مهر سال جاری با تیم منتخب 98 برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان داشت، عصر پنجشنبه 18 آبان ماه در کاشان به مصاف تیم فرش یلدای کویر رفت.

در این دیدار که در ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر و با حضور نزدیک به هزار تماشاگر برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه 3 بر یک برابر رسانه ورزش به پیروزی برسد. در این بازی عمران سرانجام هر سه گل تیم کاشانی را به ثمر رساند و عادل فردوسی پور کاپیتان تیم رسانه ورزش نیز از روی نقطه پنالتی تنها گل این تیم را وارد دروازه حریف کرد. حسین حیدریان رییس اداره ورزش و جوانان کاشان نیز از جمله میزبانان این دیدار بود. تیم یلدای کویر کاشان که میزبان این دیدار بود از سال 1364 فعالیت خود را با حمایت احمد فتاحی آغاز کرده و توانسته با فعالیت در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بسیاری از جوانان مستعد کاشان را به فوتبال کشور معرفی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز