برخی‌ها در كار من و فتح ‌الله‌ زاده دخالت كردند

حجازی: نمی‌خواهم دوباره سرمربی استقلال شوم

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۲۲
حجازی: نمی‌خواهم دوباره سرمربی استقلال شوم
رییس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: دلیلی ندارد آرزو كنم که دوباره سرمربی استقلال شوم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ناصر حجازی رییس كمیته فنی باشگاه استقلال تهران كه از تیتر و بخشی از مصاحبه اش با یكی از نشریات ورزشی به شدت ناراحت بود درباره درخواست وی از علی فتح الله زاده برای پذیرش سمت سرمربیگری استقلال گفت: هرگز نگفته ام آرزو دارم فتح الله زاده یك بار دیگر من را سرمربی استقلال كند.  من فتح الله زاده را از صمیم قلب دوست دارم و در گذشته نیز با مدیریت وی سرمربیگری استقلال را عهده دار بوده ام و با این تیم به نایب قهرمانی آسیا و قهرمانی لیگ رسیده ام.

وی افزود: حتی سال 61 در مقطعی هدایت استقلال را بر عهده داشتم و بسیاری از مربیان فعلی این تیم در آن سال زیر نظر من كار می كردند، پس دلیلی ندارد كه آرزو كنم تا بار دیگر سرمربی استقلال شوم. فقط تاسف می خورم كه سال 86 زمانی كه هدایت استقلال را به من سپردند، عده ای بیكار با دخالت در كار من و فتح الله زاده مانع رسیدن به اهدافمان شدند تا بتوانیم قهرمانی آسیا را برای هوادارانمان به ارمغان آوریم.

حجازی در پایان گفت: در حال حاضر برای مجموعه استقلال كه رییس كمیته فنی آن هستم، آرزوی موفقیت دارم و در جهت سربلندی كادر فنی از هیچ كوششی دریغ نخواهم كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز