مقابل اینتراخت از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کنیم

حیدری: هراسی از آقای گل بوندسلیگا ندارم

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۱:۰۰
کد خبر: ۳۸۸۳
حیدری: هراسی از آقای گل بوندسلیگا ندارم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم ما هم‌اكنون آنقدر انگیزه دارند كه بخواهند پرسپولیس واقعی را به معرض نمایش بگذارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص شرایط تیم، اردوها و حضور در دو تورنمنت برون‌مرزی سرخپوشان، صحبت هایی را مطرح کرد که متن آن به شرح ذیل است:


*در خصوص شرایط تیم و حضور در تورنمنت تركیه چه نظری دارید؟
-من فكر می‌كنم در هفته‌هایی كه چند باخت پشت سر هم آوردیم، هواداران را ناراحت كرده بودیم. این اردو، برد مقابل سایپا و تعطیلات برای ما درسی است كه بتوانیم در این شرایط یك پرسپولیس متفاوت بسازیم تا هواداران ما همیشه سرشان بالا باشد.

*شرایط هتل و اردوی تركیه چگونه است؟
-هتل و امكانات در حد ایده‌آل است. یعنی همه چیز در بهترین شرایط مهیاست و از همه مهمتر آرامش خیلی خوبی داریم. بچه‌ها هم روز به روز آماده‌تر می‌شوند، چون وقت بیشتری را در كنار یكدیگر هستیم و با تلاش فراوان به روزهای روشنی خواهیم رسید. شاید این موقعیت با این شرایط عالی را دیگر نتوانیم تكرار كنیم. پس برای موفقیت بیشتر تلاش می كنیم.

*چه تفاوتی بین اردوی تركیه در سال گذشته و هم اینك وجود دارد؟
-مهم ترین تفاوت این دو اردو، بازی با تیم‌های بزرگ است. الان بازی‌هایی كه در این تورنمنت انجام می‌دهیم برای ما خیلی مهم است. امكانات به مراتب بهتر از قبل است و هم اكنون بهترین شرایط را داریم تا بتوانیم به روزهای اوج خود برسیم.

*عملكرد باشگاه را چطور می بینید؟
-باشگاه با تلاش فراوان دو تورنمنت عالی با كیفیت مطلوب را برای ما در نظر گرفته است و یقینا در این بازی‌ها پرسپولیس واقعی محك می‌خورد. بازی با تیم‌های دسته دوم و سوم شاید نتواند ما را به خواسته‌هایمان و مرز آمادگی برساند، اما این مسابقات تمام نقاط ضعف و قوت ما را نشان می‌دهد تا بتوانیم در این فرصت، نقاط ضعف تیم را كمرنگ و نقاط قوت را تقویت نمائیم. این موقعیت و این زمان برای ما طلاست و نباید به سادگی از كنار آن بگذریم.

*از تیم اینتراخت فرانكفورت چه شناختی دارید؟
-یك آنالیز خوب از تیم حریف خواهیم داشت و با شناخت كافی به مصاف آنها می رویم. ما در حالی در برابر حریف صف آرایی می‌كنیم كه بتوانیم آبروداری كرده و به حریفان ثابت كنیم، اختلاف زیادی بین فوتبال ما با آلمان نیست.

*یعنی واقعا شرایط برابری دارید؟
-آنها همه چیز دارند و از همه مهمتر ساختارشان حرفه‌ای است ولی ما هم می‌خواهیم نشان بدهیم كه باشگاهی حرفه‌ای و بزرگ هستیم و باید ثابت كنیم پرسپولیس بی‌جهت پرطرفدارترین تیم آسیا نیست.

*چه احساسی دارید وقتی مقابل مهاجمان حرفه‌ای حریف قرار می‌گیرید؟
-آقای گل بوندس لیگا در تیم اینتراخت فرانكفورت حضور دارد ولی خط دفاعی ما از هیچ مهاجمی هراس ندارد. بچه‌های تیم ما هم اكنون اینقدر انگیزه دارند كه بخواهند پرسپولیس واقعی را به معرض نمایش بگذارند.

*مشكل خط دفاعی پرسپولیس چیست؟
-خط دفاعی ما در هفته‌های گذشته با چند مصدوم در برابر حریفان ظاهر شد. ما چهار دفاع مصدوم داشتیم، شاید این اتفاق در هیچ باشگاهی در دنیا رخ نداده باشد و این مسئله خیلی به ما ضربه زد. وقتی چهار دفاع وسط ما مصدوم بودند، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی مهاجمان تیم نیز با مصدومیت روبرو شدند و فشار روی خط دفاعی ما مضاعف شد، آن هم برای خط دفاعی كه مصدوم بود و در برخی بازی‌ها شاهد بودید كه تیم اصلا دفاع وسط ندارد. در این شرایط بود كه دفاع پرسپولیس شكننده شده بود اما در بازی با سایپا بدلیل حضور بازیكنان مصدوم تا حدودی نظم خوبی گرفتیم.

*حیدری به عنوان یك مدافع وسط چه سیستم دفاعی را مد نظر دارد؟
-یك بازیكن حرفه‌ای باید بتواند در هر سیستمی بازی كند، اما سیستم چهار دفاع در كل دنیا جا افتاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز