پشت پرده نامه خداحافظی چیست؟

فتح‌الله‌زاده نمی خواست صادقی در استقلال بماند!

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۴:۰۸
کد خبر: ۶۱۰۹۷
فتح‌الله‌زاده نمی خواست صادقی در استقلال بماند!
فتح الله زاده که صادقی در نامه اش او را پدر خود نامیده، عامل اصلی جدایی وی از استقلال بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نامه خداحافظی امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال از هواداران این تیم، حاوی نکاتی بود که در نوع خود قابل توجه است.

صادقی که تقریبا تمام نزدیکان باشگاه استقلال می دانند عامل اصلی جدایی اش پرویز مظلومی نبوده است و حتی چندی پیش فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال در گفت و گویی با سرمربی آبی پوشان به این نکته پی برد، در نامه اخیر خود فتح الله زاده را پدر خود نامیده است و در جمله ای طعنه آمیز که مخاطب آن پرویز مظلومی است ابراز امیدواری کرده که استقلال با امیر قلعه نویی قهرمان آسیا شود.

گرچه مظلومی پاسخی به نامه صادقی نداده اما این نامه سوالاتی را در ذهن هواداران استقلال ایجاد کرده است؛ به طور مثال اگر صادقی واقعا این گونه که در نامه اش نوشته به قلعه نویی اعتقاد دارد پس چرا سه فصل قبل بلافاصله پس از بازگشت این مربی به استقلال، جلای تیم خود کرد و راهی مس کرمانی شد که سرمربی اش پرویز مظلومی بود؟!

ضمنا ماجرا وقتی جالب تر می شود که منابع آگاه درباشگاه استقلال می گویند عامل اصلی جدایی صادقی شخص فتح الله زاده بوده است که چند هفته قبل بنا به دلایل نامعلوم اسم این بازیکن را از فهرست نفرات استقلال خط زده بود.

این در حالی است که سرپرست باشگاه استقلال امروز در مصاحبه ای و در واکنش به نامه خداحافظی صادقی که دیروز در برنا منتشر شد، گفته است: بازیکن یعنی امیر حسین صادقی و ... !!

استنتاج از این اظهارات و شنیده های موثق مخاطب را به اینجا می رساند که در این بازی رسانه ای، از سوی عده ای سعی شده تا پرویز مظلومی را به عنوان عامل جدایی صادقی برجسته نمایند در حالی که اخبار موثق حاکی از آنند که جدایی کاپیتان دوم استقلالی ها دلایلی خارج از محدوده فنی داشته است که آن دلایل را فقط علی فتح الله زاده می داند و بس.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز