مدیرعامل اسبق پرسپولیس ۶ ماه در بستر بیماری

خطیب: فقط یک نفر جویای احوالم بود/ روزگار بد شده؛ نمی توان از کسی توقع داشت!

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۵:۰۰
کد خبر: ۶۲۹۵۹
خطیب: فقط یک نفر جویای احوالم بود/ روزگار بد شده؛ نمی توان از کسی توقع داشت!
در بی خبری محض اهالی ورزش، 6 ماه است که از بیماری مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس می گذرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حجت الله خطیب معرف حضور اهالی ورزش است؛ مدیرکل اسبق تربیت بدنی استان تهران که مدت زمان ریاستش از بر این نهاد ورزشی از دو دهه نیز تجاوز کرد، این روزها در بستر بیماری است. خطیب که برای مدت زمان کوتاهی نیز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد نزدیک به شش ماه با بیماری آکرومگالی دست و پنجه نرم می کند.

خطیب در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی برنا در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بدنی ام بسیار بهتر از گذشته شده است. خدا را شکر اوضاع آنقدر مساعد شده که دیگر می توانم در دفتر کارم حاضر شوم و امورات جاری خود را انجام دهم.

آیا در این 6 ماه اهالی ورزش یادی از حجت الله خطیب کرده اند؟!

مدیرکل اسبق تربیت بدنی استان تهران در پاسخ به این پرسش می گوید: فقط یک نفر همیشه جویای احوال من بوده که آن یک نفر نیز جعفر کاشانی است؛ او به معنای واقعی رفیق است و من همیشه ممنون این پیشکسوت عزیز و دوست داشتنی هستم.

خطیب ادامه داد: البته از این شرایط ناراحت نیستم، روزگار بد شده و دیگر نمی توان از کسی انتظار داشت. درست که من سال ها یکی از افراد تاثیر گذار در ورزش پایتخت بودم و هزاران مراجعه کننده داشتم اما الان شرایط به این شکل درآمده و نباید از کسی توقع خاصی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز