حقیقی: شرمنده هواداران شدیم/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۸:۳۰
کد خبر: ۶۷۹۱۳
حقیقی: شرمنده هواداران شدیم/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: می دانم هواداران از نتیجه بدست آمده ناراضی هستند، اما قول می دهم که در هفته های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از تساوی مقابل ملوان انزلی در هفته نخست رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم می توانستیم به پیروزی برسیم. 6 بازیکن پرسپولیس در تیم ملی حضور داشتند و به همین خاطر تمرینات کمتری انجام داده ایم، اما این دلیل نمی شود که بخواهیم خودمان را توجیه کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس کمی نیاز به زمان دارد و برای این که بازیکنان جدید و قدیمی با یکدیگر هماهنگ شوند، باید تمرینات بیشتری انجام دهیم. می دانم هواداران از نتیجه بدست آمده ناراضی هستند، اما قول می دهم که در هفته های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم. هواداران باید کمی صبورتر باشند و در هفته های آینده می توانیم جبران مافات کنم.

حقیقی گفت: شرمنده هوادارانی شدیم که از کار و استراحت خود زدند و تا ساعت 12 شب ما را تشویق کردند، اما نتوانستیم پاسخ محبت هایشان را بدهیم. خودم زمانی هوادار بودم و رنج هایی که طرفداران متحمل می شوند، را درک می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز