مقابل امارات با ذخیره‌ها به میدان می‌رویم

کفاشیان: سرمربی جدید ایران بعد از جام ملت‌ها معرفی می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۱:۰۰
کد خبر: ۸۳۰۴
کفاشیان: سرمربی جدید ایران بعد از جام ملت‌ها معرفی می‌شود
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: بحث انتخاب سرمربی تیم ملی را به بعد از پایان جام ملت‌ها موکول می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت از قطر درباره آخرین وضعیت تیم ملی گفت: خوشبختانه اوضاع تیم خوب است و چندین سرماخوردگی که وجود داشت که این موضوع برطرف شد. پاداش‌های بازیکنان به موقع پرداخت شده و دیگر پاداش‌ها هم سر موقع پرداخت خواهد شد.


وی ادامه داد: تمرکز خوبی در تیم وجود دارد و بازیکنان و کادر فنی از هم اکنون به بازی یک چهارم نهایی فکر می کنند. جشن صعود به مرحله بعد دیشب به پایان رسید و بازیکنان آماده رویارویی با حریفشان در مرحله یک چهارم هستند. البته قرار است در بازی مقابل امارات از بازیکنان ذخیره استفاده شود.


کفاشیان در پایان درباره نام هایی که این روزها به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی مطرح می شود، اظهار داشت: امروز نشستی را با تاج و معینی درباره برنامه ریزی دقیق تیم های ملی نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان داشتیم و مقرر شد تا پایان جام ملت‌ها به هیچ نامی اشاره نشود و تمرکز روی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشد. البته باید بگویم هیچ کدام از گزینه هایی که مطرح شده، در لیست ما وجود ندارد و تصمیم گرفتیم تا این بحث را به پس از پایان جام ملت‌ها موکول کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز