در گفت‌وگو با برنا

رنگرز: رهنمودهای رهبر روشنگر راه ورزش خواهد بود/ زیباترین روز ورزش در سال ۹۱ رقم خورد

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۹۳۲
رنگرز: رهنمودهای رهبر روشنگر راه ورزش خواهد بود/ زیباترین روز ورزش در سال ۹۱ رقم خورد
نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: مسائلی که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند، جزو چالش‌های روز ورزش کشور است و قطعاً این رهنمودها روشنگر راه جامعه ورزش خواهد بود.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: روز گذشته قشنگ‌ترین روز ورزش کشور در سال 1391 بود. مسائلی که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند، جزو چالش‌های روز ورزش کشور است و قطعاً این رهنمودها روشنگر راه جامعه ورزش خواهد بود.

وی افزود: ترویج ورزش همگانی، علمی کردن ورزش، استفاده از مربیان خارجی در کنار مربیان داخلی، احیای ورزش‌های بومی و سنتی و ... از مطالبی بودند که ایشان بر آن تاکید داشتند و این نشان می‌دهد که رهبر انقلاب به خوبی بر مسائل روز ورزش کشور اشراف دارند. زمانی که معظم له فرمودند "ورزشکاران نور چشم ملت هستند"، این جمله بزرگ‌ترین هدیه‌ای بود که ورزشکاران می‌توانستند دریافت کنند. باید از رهنمودهای ایشان نهایت استفاده را ببریم و ورزش را به بالاترین قله برسانیم.

قهرمان سابق جهان عنوان کرد: نکاتی که آیت الله خامنه‌ای به مدیران گفتند، کار را برای این قشر سخت تر از گذشته کرد و از این پس باید تلاش مدیران در حوزه‌های مختلف ورزشی دوچندان شود.

رنگرز درباره نکاتی که رهبری درباره رسانه‌ها مطرح کردند، گفت: ایشان با نکته بینی و ظرافت خاصی به این موضوع اشاره کردند. جامعه ورزش انتقاد را می‌پذیرد، اما متاسفانه گاهی نقد غیرمنصفانه و تخریب‌هایی صورت می‌گیرد که امیدواریم از این پس حوزه رسانه رهنمودهای رهبر انقلاب را مدنظر قرار بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز