دورخیز برای طلای جهانی لهستان

مولایی: رکورد رضازاده را می زنم!

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۳۲۲
مولایی: رکورد رضازاده را می زنم!
ملی پوش 21 ساله دسته 105+ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری انگیزه اصلی خود را کسب مدال طلای جهانی لهستان عنوان کرد و گفت: اگر شرایط فراهم باشد تا چند ماه آینده به رکوردهای جها

ملی پوش 21 ساله دسته 105+ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری انگیزه اصلی خود را کسب مدال طلای جهانی لهستان عنوان کرد و گفت: اگر شرایط فراهم باشد تا چند ماه آینده به رکوردهای جهانی دسته فوق سنگین هم حمله خواهم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهادر مولایی که این روزها یکی از آماده ترین نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری است، با ابراز رضایت از شرایط جسمانی خود گفت: بعد از المپیک هفت ماه در کنار پدرم تمرین کردم تا بدنم در شرایط مطلوب قرار داشته باشد. از اواسط اسفند ماه نیز برای حضور در اردوی تیم ملی به اهواز رفتم و الان هم دو هفته است که زیر نظر کوروش باقری مشغول سپری کردن تمرینات آماده سازی هستیم.
 
مولایی افزود: این روزها خودمان را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می کنیم. من سال 2011 بعد از بهداد سلیمی روی سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستادم، اما حالا امیدوارم در آسیا هم قهرمان شوم تا با انگیزه ای بیشتر برای قهرمانی در جهان به تمریناتم ادامه دهم. هدف اصلی من و سایر اردونشینان کسب مدال رقابتهای جهانی لهستان است.

وی در پاسخ به این سوال که برای قهرمانی در رقابتهای جهانی لهستان به دنبال رسیدن به چه رکوردهایی است، گفت: آنچه هر روز و هر شب به آن فکر می کنم رسیدن به رکوردهای جهانی حسین رضازاده در حرکت دوضرب و مجموع است. هدف گذاری من برای رقابتهای جهانی لهستان رسیدن به رکوردهای 210 کیلوگرم در یکضرب و 265 کیلوگرم در دوضرب است که در این صورت می توانم رکوردهای جهان را ارتقا دهم. من توان بلندن کردن این وزنه ها را دارم اما فعلا قولی برای رکوردشکنی نمی دهم چراکه امسال برای نخستین بار در صحنه رقابتهای جهانی بزرگسالان روی صحنه خواهم رفت و هدف اصلی ام کسب مدال طلای جهان است.

مولایی در ادامه با بیان اینکه طی سه سال گذشته شرایط، به بهترین شکل ممکن برای او و دیگر وزنه برداران مهیا بوده تا نتیجه زحمات چندین ساله خود را با کسب مدال در رقابتهای جهانی و آسیایی به دست بیاورند افزود: من در دو سال گذشته دو طلا و نقره جوانان جهان را به دست آوردم و یک بار هم نایب قهرمان بزرگسالان آسیا شدم. اعتراف می کنم اگر علم تمرینی کوروش باقری نبود، اگر نظم و انضباط خوبی در اردوی تیم های ملی وجود نداشت و اگر فدراسیون اینچنین از ملی پوشان حمایت نمی کرد به هیچ یک از این مدال ها دست پیدا نمی کردم.

مولایی در پایان گفت: خوشحالم که در کنار فوق سنگین با تجربه ای چون رشید شریفی تمرین می کنم. دوست داشتم در این اردو نفراتی چون بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی هم بودند، چراکه قطعا با وجود آنها انگیزه های من نیز برای افزایش رکوردهایم بیشتر می شد. در هر حال من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره مشکلات بوجود آمده صحبت کنم، فقط می توانم آرزو کنم این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز