رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا-باکو

لشگری به دیدار فینال راه یافت

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۸:۰۴
کد خبر: ۲۰۶۴۸۰
لشگری به دیدار فینال راه یافت
احسان لشگری به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا درباکو راه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابتهای کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف امروز با حضور 4 نماینده کشورمان در شهر باکو کشور آذربایجان در حال برگزاری است.

در وزن 86 کیلوگرم: احسان لشگری در دور نخست با نتیجه 11- 6 از سد سباستین جزیرزانسکی از لهستان گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 – یک از سد ابراهیم یوسبوف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. لشگری در این مرحله نیز با نتیجه 8- 6 الکساندر گوستیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت حریف وی در این دیدار شامیل کودیا ماگمداف از روسیه است.

در وزن 74 کیلوگرم مرتضی رضایی در دور اول با نتیجه 7- صفر آندرزج سوکالسکی از لهستان را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 6- 3 از سد اشرف علی اف ازآذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله به مصاف جبرئیل حسن اف از آذربایجان می رود.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9- 7 مغلوب رستم آمپار از روسیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضوردر گروه بازنده ها را داشته باشد.

در وزن 125 کیلوگرم عبداله قمی در دور نخست با نتیجه 5- 3 مغلوب آلن زاسایف از اوکراین شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی، قمی به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه ابتدا باید به مصاف اصلان دژیبیسوف از آذربایجان برود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دیدار رده بندی با الکسی شیماروف از بلاروس مبارزه خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز