۱۲ پیروزی در ۱۲ مسابقه دوستانه برای نوجوانان والیبال ایران

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۶:۴۸
کد خبر: ۲۰۶۴۰۴
۱۲ پیروزی در ۱۲ مسابقه دوستانه برای نوجوانان والیبال ایران
سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: به اهداف خود در این سه اردو رسیدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیدعلیرضا دریابیگی پس از پایان اردوی صربستان و ترکیه و برگزاری دو دیدار دوستانه در تونس از شرایط مناسب اردوی تیم ملی نوجوانان در این سه کشور و رسیدن به اهداف مد نظر کادر فنی در این اردو ها و مسابقات خبر داد. 

سرپرست تیم والیبال نوجوانان ایران در خصوص اردوی آمادگی این تیم در کشور های صربستان، ترکیه و تونس اظهار داشت: تیم ملی نوجوانان از هجدهم تیرماه تهران را به مقصد بلکراد ترک کرد و اولین مرحله آماده سازی برون مرزی خود را با 16 بازیکن در این شهر برگزار کرد. در این اردو یک هفته ای ما شش بازی تدارکاتی با تیم های نوجوانان و جوانان صربستان برگزار کردیم و در هر شش دیدار پیروز شدیم و توانستیم نمایش خوبی از بازی والیبال ارائه کنیم.

دریابیگی افزود: در حین برگزاری این اردو، مقررات مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سریلانکا اعلام شد که یکی از بند های آن مربوط به عدم شرکت یک بازیکن در دو دوره مسابقه بود. بلافاصله با نامه نگاری ها و استعلام هایی که از کنفدراسیون والیبال آسیا کردیم متوجه شدیم از دو بازیکن خود به نام های اکبر ولایی و علیرضا صفایی به علت شرکت آنها در مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در سال های گذشته، در مسابقات امسال نمی توانیم استفاده کنیم. بدین ترتیب پس از جلسه با کادر فنی و هماهنگی و مشورت با مسئولان فدراسیون در پایان اردوی صربستان این دو بازیکن را به تهران فرستادیم تا بتوانند در تمرینات تیم ملی جوانان شرکت کنند و سپس محمدرضا حیدری را در اردوی ترکیه به جمع بازیکنان کردیم. خدا شکر این موضوع را به موقع فهمیدیم و چاره ای برای آن اندیشیدیم. البته باید بگویم این قانون تا الان فقط در آسیا اجرا می شود، چرا مربی تیم ملی نوجوانان صربستان از عدم اجرای این قانون در مسابقات نوجوانان پسر اروپا به ما خبر داد.

سرپرست تیم ملی نوجوانان ایران با تاکید بر شرایط مناسب و حرفه ای بازیکنان در این سه اردوی برون مرزی گفت: خدا رو شکر با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی هایی که انجام دادیم، شرایط تیم و اردو بسیار خوب هست و هم کادر فنی و هم بازیکنان از نتایج و دست آورد های این دیدار های تدارکاتی و دوستانه بسیار راضی هستند. ما توانستیم به اهداف خود در این سه اردو برسیم و با حمایت های فدراسیون بر اساس برنامه تدوین شده خود جلو برویم. در ترکیه هم کمپ خوبی داشتیم و در یکی از مجهز ترین سالن ها با تیم های جوانان و امید زراعت بانک چهار مسابقه دوستانه برگزار کردیم و در هر چهار دیدار پیروز شدیم.

دریابیگی ادامه داد: بعد از ترکیه به تونس آمدیم و دو مسابقه با تیم های نوجوانان و جوانان این کشور برگزار کردیم و بازهم در این دو دیدار هم پیروز شدیم. از شب گذشته نیز در یک تورنمنت چهار جانبه در این کشور که با حضور تیم های نوجوانان، جوانان، امید های این کشور و تیم ملی نوجوانان ایران برگزار می شود شرکت کرده ایم و در اولین دیدار باز هم تیم نوجوانان این کشور را شکست دادیم و امروزو فردا پس از مسابقه با تیم های جوانان و امید های تونس قهرمان این تورنمنت مشخص خواهد شد.

وی در پایان افزود: در روز آخر هم مجددا با تیم امید تونس یک مسابقه دوستانه می دهیم و روز یکشنبه راهی تهران خواهیم شد تا پس از استراحتی کوتاه ادامه مراحل اردوی های آماده سازی تیم را که خود را برای حضوری شایسته در رقابت های قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در سریلانکا آماده می کند، آغاز و پیگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز