دبیركل فدراسیون جهانی ورزش های همگانی خبر داد

فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درباره ورزش همگانی، جهانی می شود

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۰۱
فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درباره ورزش همگانی، جهانی می شود
سخن رهبر فرزانه انقلاب درباره ورزش همگانی که در آکادمی ملی المپیک نقش بسته در سایت جهانی انجمن بین المللی ورزش های همگانی به ثبت خواهد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ولفگانگ بومن دبیر کل انجمن بین المللی ورزش های همگانی ( tafisa ) در جریان برگزاری اولین دوره ملی مدیریت و رهبری در ورزش همگانی که به مدت پنج روز در تهران و آکادمی ملی المپیک برگزار شد متوجه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش که در این سالن نقش بسته شد و ابراز داشت: باعث خرسندی و خشنودی است که شخصی در جایگاه رهبر سیاسی و مذهبی یک کشور در خصوص ورزش و نقش و اهمیت آن سخن به میان می آورد. بدون شک اگر در اروپا شخصی مانند پاپ و یا هر شخص تاثیر گذار دیگری در این باره اظهار نظر نماید و به لزوم پرداختن به ورزش بپردازد بسیار مسرور خواهیم شد، اما متاسفانه این امر تا به حال محقق نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این جمله گوهر بار ایده جالبی را در ذهن من تداعی کرد و آن این است که ضمن ثبت سخنان رهبر معظم ایران اسلامی، طی اطلاعیه ای از رهبران و مقامات ارشد تمامی کشورهای عضو انجمن بین المللی ورزشهای همگانی (tafisa ) می خواهیم تا جمله ای در خصوص ورزشهای همگانی و نقش و اهمیت آن برای این دفتر بفرستند تا هر ساله سخنان جدیدی بر روی سایت اینترنتی این انجمن گذارده شود.

ولفگانگ بومن در پایان تصریح کرد: اولین سخن و جمله گوهر باری که در این زمینه پیشرو خواهد بود بدون شک این جمله مقام معظم رهبری ایران اسلامی می باشد " ورزش برای سلامت و حفظ نشاط است، سرمایه ای که اواخر عمر برای شما می ماند."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز