ماری فاتح هفته چهارم مسابقات فیوچرز کیش شد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۶۴۹۷۲
ماری فاتح هفته چهارم مسابقات فیوچرز کیش شد
ژول ماری فرانسوی با نتیجه دو بر صفر حریف اسلواکی خود را شکست داد و فاتح هفته چهارم رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پایان مرحله نهایی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کیش تنیسورهای اسلواکی و فرانسه پس از دریافت جواز حضور در فینال این رویدادها که برای نخستین بار در زمینهای هارد کرت کیش برگزار گردید به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت ژول ماری از فرانسه قهرمان این هفته رقابتهای فیوچرز کیش شد.

در جریان این بازی ها و در مرحله نهایی هفته چهارم بخش انفرادی گرگا از اسلواکی با نتیجه ۲ بر صفر ( ۴-۶ و ۱-۶) مغلوب ژول ماری تنیسور فرانسوی شد.

همچنین در ادامه این رقابتها و در جدول مقدماتی بخش انفرادی هفته پنجم و پایانی فیوچرز کیش در سال جاری تنیسورهایی از ایران، صربستان، آلمان، کرواسی، هلند، ژاپن، هند، تایلند، نروژ و آفریقای جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند و با انجام هشت دیدار تنیسورهایی از ایران، آفریقای جنوبی، صربستان، ژاپن و نروژ جواز حضور در جدول اصلی این رویداد ها را پیدا کردند که محسن حسین زاده، امیر والا معدنچی و حمید رضا نداف نمایندگان ایران در این رویدادها را تشکیل می دهند.

یاد آور می شود سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی (داور نشان برنز)، مسیح صلاح (داور نشان سفید)، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز