جام جهانی بیستم

کلایورت: برد برزیل مرهمی بر زخم‌هایمان بود

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۹:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۱۸۷
کلایورت: برد برزیل مرهمی بر زخم‌هایمان بود
پاتریک کلایورت گفت: تیم ملی فوتبال هلند مربی خوبی به نام لوئیس فن خال دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی هلند با شکست سه بر صفر برزیل در دیدار رده بندی جام جهانی 2014 به مقام سوم دست یافت تا جام بیستم را بدون شکست و با یک موفقیت حداقلی به پایان ببرد.

پاتریک کلایورت دستیار لوئیز فن خال در تیم ملی هلند از شکست برزیل در دیدار رده بندی خوشحال است: هر چند متاسفانه نتوانستیم به دیدار فینال صعود کنیم، اما ما بسیار خوشحال هستیم چرا که تورنمنت موفقیت آمیزی را پشت سرگذاشتیم و در دیدار رده بندی هم با سه گل به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: پیروزی برابر کاستاریکا در ضربات پنالتی احساس بسیار خوبی به ما داد. بعد از آن بازی بود که احساس کردیم شانس رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی را داریم، اما شکست برابر آرژانتین در ضربات پنالتی همه چیز را به هم ریخت. متاسفانه نتوانستیم در آن دیدار به پیروزی برسیم تا بار دیگر شانس حضور در فینال را داشته باشیم.

کلایورت معتقد است پیروزی 7-1 آلمان برابر برزیل سهم بسزایی در رقم خوردن این نتیجه داشت: شکست 7-1 برابر آلمان روحیه بازیکنان برزیل را بر هم ریخته بود و این شکست سنگین بر روی عملکرد آنها در دیدار برابر ما تاثیر داشت. البته نباید فراموش کنیم که تیم ملی فوتبال هلند مربی خوبی به نام لوئیس فن خال دارد که تیمش را کاملا آماده این دیدار کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز