هر کسی جای لئوناردو بود، به اینتر پاسخ مثبت می‌داد

نستا: نمی توانم مانند مالدینی تا چهل سالگی بازی کنم

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۱
نستا: نمی توانم مانند مالدینی تا چهل سالگی بازی کنم
الساندرو نستا مدافع میانی تیم میلان معتقد است که نمی تواند همچون پائولو مالدینی تا سن 40 سالگی در میادین فوتبال حضور داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از گازتا دلااسپورت، این بازیکن 34 ساله که طی دوازده ماه گذشته همواره از مصدومیت رنج برده و نتوانسته به شرایط خوبی دست پیدا کند، با بیان اینکه دوست دارد همچنان فوتبال بازی کند، گفت: دوست دارم بیشتر عمرم را به فوتبال اختصاص دهم، اما تاکنون دوازده عمل جراحی را انجام داده ام که این واقعا برایم مشکل بود. من نمی توانم مانند مالدینی تا چهل سالگی فوتبال بازی کنم و قصد رقابت کردن با پائولو را ندارم.

این مدافع که نهمین سال حضورش را در میلان تجربه می کند، درباره حضورلئوناردو در تیم رقیب گفت: او در میلان خوب کار کرده است. اینتر فقط یکبار در طول زندگی به هر کسی پیشنهاد می دهد و هر کسی دیگری هم جای لئوناردو بود به این پیشنهاد پاسخ مثبت می داد. کریستین ویری هم اسطوره اینتر بود، اما به میلان پیوست. این برای بسیار دیگری از بازیکنان هم اتفاق افتاده که آخرین آنها ابراهیموویچ بود. این زیبایی های شهری است که فوتبال در آن جریان دارد و زنده است.

نستا در مورد حضور کاسانو در میلان عنوان کرد: در مورد کاسانو چیزهای زیادی گفته می شود، اما من نمی خواهم درباره او پیش داوری کنم. من همواره برای شناختن افراد صبر می کنم و سپس نظرم را درباره آنها می دهم. اگر او خوب رفتار کند، می تواند برای 10 سال در میلان بازی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز