با اشاره به شرایط گذشته اش

ردنپ: هیچ کس مرا دو سال قبل نمی شناخت

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۷۱۹
ردنپ: هیچ کس مرا دو سال قبل نمی شناخت
هری ردنپ سرمربی تیم تاتنهام معتقد است که با وجود علاقه رییس جدید اتحادیه فوتبال انگلیس برای استفاده از یک مربی داخلی برای تیم ملی این کشور، شانس وی برای این سمت بیشتر نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از بلفاست تلگراف، دیوید برنستین هفته گذشته به عنوان رییس حدید اتحادیه فوتبال انگلیس لقب گرفت. او از جمله کسانی است که به شدت از حضور مربی انگلیسی در تیم ملی این کشور حمایت می کند و به احتمال فراون پس از یورو 2012 یک مربی انگلیسی را از بین نفراتی که در لیست نامزدهای این اتحادیه قرار دارند، انتخاب می کند.

ردنپ قطعا یکی از نامزدهای دریافت سمت مربیگری تیم ملی انگلستان است. با این حال او معتقد است با وجود تغییرات در اتحادیه فوتبال جزیره شانسش برای نشستن بر روی نیمکت انگلیس افزایش نیافته است.

وی در این باره گفت: 18 ماه یا دو سال قبل چه کسی می دانست که من کجا هستم و کجا خواهم رفت و یا تا چه اندازه خوب کار می کنم. فوتبال هفته به هفته تغییر می کند. اگر شما یک ماه یا 6 هفته بد کار کنید، همه چیز عوض می شود. همه چیز بدان بستگی دارد که شما تا چه اندازه در هر زمانی خوب کار کنید.

ردنپ در ادامه با اشاره به حمایت اتحادیه فوتبال از مربیگری جیمی کاراگر در تیم ملی انگلیس، افزود: این ایده جالبی است. فکر می کنم فردی مانند جیمی برای مردم بسیار دوست داشتنی و بزرگ باشد. برای بازیکنان بزرگ دشوار است که در آینده به مربیان بزرگی تبدیل شوند. وقتی شما هفته ای 100هزار پوند بدست می آورد، برایتان دشوار خواهد بود که سالیانه 50 هزار پوند کسب کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز