وزیر آموزش و پرورش خبر داد

اختصاص ۱۲.۵ درصد اعتبارات به تجهیز آموزش و پرورش

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷
وزیر آموزش و پرورش از اختصاص 12.5 درصد اعتبارات آموزش و پرورش به تجهیز مدارس در سال جاری خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، حمید رضا حاجی بابایی با بیان این مطلب اظهار داشت: افتتاح هر مدرسه، بیانگر زیبایی‌های روحی، روانی، اجتماعی، خانوادگی و تجلی زیبایی‌هایی است كه در یك جامعه خلق می‌شود.


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جلوه‌ ویژه استان البرز و شهرستان كرج خاطرنشان ساخت: گام‌های بلند و متفاوتی باید در این استان برداشته شود.


وی یادآور شد: مدرسه در استان تعریف متفاوتی دارد، به عبارت دیگر در استان، مدرسه بدون سالن ورزشی، نمازخانه و كتاب‌خانه كامل نیست.


وی احداث مجتمع‌های آموزشی مطلوب را انقلاب عظیمی در تعلیم و تربیت دانست.


 به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حاجی بابایی با اذعان به این كه آموزش و پرورش باید دانش‌آموز را برای خانواده و جامعه تربیت كند، تصریح كرد: در طول سه سال آینده باید جهت آموزش و پرورش به سمتی باشد كه امید در مدرسه، دانش‌آموز، معلم و جامعه را در آن جست و جو كنیم.


وی ایفای نقش كلیدی خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان را یك ضرورت خواند و در ادامه با ابراز امیدواری از تصویب مواردی مانند؛ ساخت 85 باب سالن ورزشی، 8 استخر شنا، 100 مدرسه هوشمند الكترونیكی، 420 باب نمازخانه و 420 واحد كتاب خانه در استان البرز اعلام داشت: هر شهرستان باید دارای یك استخر شنا باشد.


حاجی بابایی با اشاره به آموزش شنا برای دانش‌آموزان به عنوان یك انقلاب، آموختن شنا را حق دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: احداث مدارس ورزش، دانش‌آموزان را از حركت به سمت ناهنجاری‌ها دور می‌كند.


وزیر اموزش و پرورش با طراوت‌ترین افراد در جامعه را معلمان خواند و ادامه داد: از خیرین محترم مدرسه‌ساز می‌خواهم، مدارسی بسازند كه دنیا از دیدن آن‌ها لذت ببرد، مدارسی كه از امكانات آموزشی و تربیتی كاملی برخوردار باشند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز