حضور معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۷:۵۷
کد خبر: ۲۶۲۵۹۳
حضور معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی با حضور در بخش گردشگری سلامت هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران مورد استقبال جمع بیشماری از بازدید کنندگان قرار گرفت.

معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی با حضور در بخش گردشگری سلامت هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران مورد استقبال جمع بی‌شماری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور دست اندرکاران صنعت گردشگری داخلی و خارجی از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های حوزه‌ی سلامت کشور است تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت، در اقتصاد ملی نقش بسزایی داشته باشد.

معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی نیز با بهره‌گیری از این فرصت سعی در معرفی توانمندی‌های طب ایرانی به سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری کرد. غرفه‌ طب سنتی در بخش گردشگری سلامت، سالن شماره 41 با اهداء کتابهای آموزشی، نشریه‌ی پیام تندرستی و دی وی دی‌های آموزشی به معرفی قابلیت‌های طب ایرانی در حوزه‌ی گردشگری سلامت، با استفاده از مواهب طبیعی کشور پرداخت که از استقبال خوب بازدیدکنندگان برخوردارشد. برپایه این گزارش، همایش‌های اختصاصی طرح‌های گردشگری سلامت در حاشیه این نمایشگاه با حضور فعالان حوزه گردشگری سلامت و سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود و از دکتر محمود خدادوست، معاون طب سنتی ایرانی- اسلامی، به عنوان یکی از سخنرانان این کنفرانس دعوت شده است.

دکتر خدادوست با معرفی توانمندی‌های طب سنتی در توسعه گردشگری سلامت، برنامه‌های وزارت بهداشت را برای بسترسازی ایجاد و گسترش دهکده‌های سلامتی توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تشریح کرد.

در این کنفرانس رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دکتر میردهقان، مدیر کل اعتباربخشی امور درمان، مسئولان و فعالان داخلی و خارجی عرصه گردشگری حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز