وعده معاون رییس جمهور به خبرنگاران؛

مشکلات، در هیات دولت مطرح و مرتفع می شود

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۷:۲۲
کد خبر: ۶۹۲۱۸
مشکلات، در هیات دولت مطرح و مرتفع می شود
رییس مركز امور زنان و خانواده گفت: مشکلات خبرنگاران به زودی در هیات دولت مطرح و مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، مریم مجتهدزاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران زن اظهار داشت: وظیفه خبرنگاران زن ادامه راه حضرت زینب است.

وی ادامه داد: بزرگترین هجمه به زنان در ایران از سوی رسانه های بیگانه نداشتن شرایط تحصیل و بهداشت است. این در حالی است که  اگر این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم میزان امید به زندگی در خانمها بیش از آقایان است.

معاون رییس جمهور افزود: پیش از انقلاب اسلامی امید به زندگی در زنان 53سال بوده که هم اکنون به 73سال رسیده است که این موضوع نشانه وضعیت بهداشتی مناسب به شمار می رود.

مجتهدزاده خاطر نشان کرد: حجاب نشانه ارزش والای زن است که اسلام به او عطا کرده است که بر همین اساس حق مالکیت، مشارکت اقتصادی و دفاع از خویش را به وی عطا کرده است.

وی گفت: اگر قوانین جهان را مورد بررسی قرار دهیم ایران بخصوص در زمان دولتهای نهم و دهم به مسائل زنان به صورت ویژه توجه داشته است؛ بطوریکه در تمام فرمانداری ها، استانداری ها و وزارتخانه ها، معاونت زنان برای دفاع از حقوق آنها تشکیل شده است.

رییس مركز امور زنان و خانواده با اشاره به دغدغه مهم مقام معظم رهبری گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبر فرزانه انقلاب حفظ امنیت زنان است؛ بطوریکه باید قوانینی تصویب شود تا این قشر جامعه از امنیت ویژه ای برخوردار باشد.

مجتهدزاده گفت: در تلاش هستیم که مشکلات خبرنگاران را در هیات دولت مرتفع کنیم بطوریکه حق این رسالت زینبی به نفع شایسته ادا شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه قوانین مناسبی در راستای الحاق حقوق زنان در حال تصویب است.

معاون رییس جمهور با اشاره به شرایط سقف زنان در زندان های ابوقریب گفت: در زندان های ابوقریب زنان به علت مشارکت در امر سیاسی به صورت نامشروع حضور دارند که باید برای رفع مشکل آنها نهادهای بین المللی کمک ویژه داشته باشند.

مجتهد زاده با اشاره به سیل پاکستان در سال گذشته خاطر نشان کرد: در سال گذشته حادثه سیل در پاکستان کمک های بین المللی را به خود جذب کرد که در میان آنها ایران سرآمد بوده است.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز