وزیر کشور در گفت‌وگو با برنا

ایران به عنوان الگوی پیشرفت جهان شناخته شده است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۱۰
ایران به عنوان الگوی پیشرفت جهان شناخته شده است
مصطفی محمدنجار گفت: امروز ایران به عنوان یک الگوی پیشرفته برای جهان شناخته شده‌است که با نظام جمهوری اسلامی توانسته فکر خود را در عرصه‌های مختلف به ظهور رساند.

مصطفی محمدنجار، وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: همین بس که ما اکنون پس از گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب، در بهار آزادی و ایام دهه فجر شاهد نوآوری در عرصه های مختلف هستیم.

وی در ادامه پیشرفت در عرصه صنعت، دستیابی به علوم و تکنولوژی های جدید توسط دانشمندان و  متخصصین جوان، رشد هوافضا، استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای که تکنولوژی آن کاملاً بومی بوده است را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وزیر کشور ادامه داد: پیشرفت در نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و سلول های بنیادین تولیدات بومی هستند که توسط جوانان دانشگاهی و متخصصین خودمان تولید و ایجاد شده و این در حالی است که قبل از انقلاب وابستگی زیادی به بیگانگان داشتیم و اجانب به ما اجازه نمی دادند در این زمینه ها فکر کنیم.

وی اظهار داشت: امروز یک ایرانی فکر کرده و با اعتماد به نفس بالا و خودباوری تولید، خلق و صادر می کند.

نجار تأکید کرد: ایران در زمینه های مختلف صنعت، کشاورزی، علم و در عرصه های دیگر شاهد بالندگی جوانان بوده و آثار آن در دنیا مشخص است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امروز ایران به عنوان یک الگوی پیشرفته برای جهان بشر شناخته شده است که نظامی به نام جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده و توانسته فکر خود را در عرصه های مختلف به ظهور رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز