عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌وگو با برنا:

عباسی گزینه قابل قبولی در نظر نمایندگان برای وزارت ورزش و جوانان است

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۵۶:۲۲
کد خبر: ۶۷۹۱۸
عباسی گزینه قابل قبولی در نظر نمایندگان برای وزارت ورزش و جوانان است
هدایت خواه گفت: عباسی با مجلس کاملا آشنا بوده و در گذشته هم از مجلس رای اعتماد گرفته است لذا مجموع این موارد باعث شده که وی گزینه قابل قبولی در نظر نمایندگان باشد.
"ستار هدایت خواه" عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا درباره گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان هفته گذشته با حضور در کمیسیون فرهنگی برنامه ها و نقطه نظرات خود را تشریح کرد و ما مشاهده کردیم که وی نگاه درستی هم به حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان دارد.

وی با اشاره به تجارب مثبت گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: عباسی با مجلس کاملا آشنا بوده و در گذشته هم از مجلس رای اعتماد گرفته است لذا مجموع این موارد باعث شده که وی گزینه قابل قبولی در نظر نمایندگان برای تصدی این وزارتخانه باشد.

هدایت خواه در ادامه با اشاره به اولویت های کاری این وزارتخانه افزود: این وزارتخانه باید در حوزه ورزش رعایت عدالت را در تمام رشته های ورزشی در اولویت قرار دهد همچنین غلبه نگاه فرهنگی در ورزش و اهتمام به کار فرهنگی در رشته های مختلف ورزشی از مهمترین اولویت های این وزارتخانه به شمار می رود.

وی با اشاره به برخی بدرفتاری ها و حواشی نگران کننده در حوزه ورزش تصریح کرد: باید تلاش کرد که شرایط اخلاقی و فرهنگی در ورزش تغییر کرده تا ورزشکاران ما برای همگان الگو باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به حوزه جوانان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها برای حل مشکلات جوانان و همچنین اشتغال، مسکن و تحصیل جوانان و زمینه سازی برای شکوفاسازی ظرفیت آنان باید در اولویت های این وزارتخانه قرار گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز