رییس سابق کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی

باید با انتصاب سریع وزیر ورزش و جوانان کارهای مهمی پیش برود

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۷:۵۹
کد خبر: ۶۷۹۲۶
باید با انتصاب سریع وزیر ورزش و جوانان کارهای مهمی پیش برود
یحیی زاده گفت: باید با انتصاب هر چه سریعتر وزیر ورزش و جوانان کارهای مهمی را که در پیش داریم از جمله زیرساختها و آماده سازی تیم ها برای المپیک پیش ببریم.
حجت الاسلام سیدجلال یحیی زاده رییس سابق کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا درباره گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اولین اقدام ضروری که وزیر پیشنهادی باید داشته باشد تعریف درست و دقیق از ساختار جدید این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه باید جایگاه سازمان ملی جوانان در دل این وزارتخانه مشخص شود گفت: علاوه بر آن طرح وظایف در بخش مربوط به ورزش هم باید مدون شود.

یحیی زاده افزود: اگر وزیر جدید به این اولویت ها بپردازد می توان گفت که سازمان ملی جوانان منحل نشده و می توانیم مطمئن شویم که این سازمان مغفول واقع نخواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به عباسی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: عباسی شرایط کافی را برای تصدی بر این وزارتخانه دارا است و به گونه ای است که می توان گفت وی شایستگی کسب رای اعتماد از مجلس را دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید با انتصاب هر چه سریعتر وزیر ورزش و جوانان کارهای مهمی را که در پیش داریم از جمله ادامه کارهای زیرساختی و آماده سازی ها جهت شرکت در المپیک سال آینده را انجام داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز