پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی رجا از امروز آغاز شد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۸۵
پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی رجا از امروز آغاز شد
روابط عمومی شركت قطارهای مسافرتی رجا، اعلام كرد: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 90، از امروز 17 بهمن ماه 89 آغاز شد.‌

به گزارش سر ویس اقتصادی برنا به نقل از روابط عمومی رجاء، ناصر بختیاری مدیرعامل شركت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر، اظهار داشت: فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری در تاریخ 17 بهمن‌ماه 89 برای محورهای شمال ( ساری، گرگان و از این قبیل )، شمال‌غرب و آذربایجان ( زنجان، میانه، تبریز، مراغه و از این قبیل ) همچنین قطارهای كمربندی ساری-مشهد، قزوین-مشهد، تبریز-مشهد، زنجان-مشهد، كرج-مشهد و بالعكس است.

وی افزود: بر این اساس در 18 بهمن ماه، ساعت 16، بلیت محورهای جنوب ( اراك، اندیمشك، اهواز و از این قبیل)، جنوب‌شرق ( یزد، كرمان، بندرعباس، اصفهان و از این قبیل ) و قطارهای اهواز-مشهد، اراك-مشهد، قم-مشهد، كاشان-مشهد، اصفهان-مشهد، شیراز-مشهد، یزد-مشهد، بندرعباس-مشهد، كرمان-مشهد و بالعكس به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

مدیرعامل رجاء خاطر نشان كرد: در 19 بهمن ماه ساعت 16 نیز، فروش اینترنتی بلیت برای قطارهای مسافری محور خراسان، طبس، خواف و بالعكس آغاز می‌شود.

بختیاری اظهار داشت: فروش امسال بلیت‌های نوروزی به دوره زمانی 25 اسفند 89 لغایت 15 فروردین90 اختصاص دارد و هر كاربر اینترنتی امكان خرید تا مبلغ سه میلیون و 250 هزار ریال و حداكثر برای 6 نفر رفت و برگشت را خواهد داشت.

وی تصریح كرد: به دلیل كنترل و جلوگیری از ورود دارندگان بلیت غیر همنام به سكوها و سوار شدن به قطار، لازم است كاربران گرامی در ورود اطلاعات خصوصاً مشخصات فردی مسافر دقت كنند.

مدیرعامل شركت رجاء از متقاضیان خرید بلیت قطار درخواست كرد برای خرید بلیت قطار به صورت اینترنتی، از قبل باید در پایگاه اینترنتی جدید فروش این شركت به نشانی: http://ticket2.raja.ir ثبت نام كرده و كد كاربری جدید دریافت كرده باشند.

وی خاطر نشان كرد: متقاضیان خرید بلیت جهت كسب اطلاعات بیشتر یا اعلام انتقادات و شكایات می‌توانند در طول شبانه روز با سامانه ارتباط با مشتری این شركت با تلفن 139 یا پیامك 3000139 ارتباط برقرار كرده یا به سایت اینترنتی رجاء مراجعه كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز