حاجی‌دلیگانی: سخنگوی تلفیق باید نقطه‌نظرات کمیسیون را بیان کند

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۶۲۹۶۵
حاجی‌دلیگانی: سخنگوی تلفیق باید نقطه‌نظرات کمیسیون را بیان کند
نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری گفت: سخنگوی کمیسیون تلفیق باید نقطه‌نظرات کمیسیون را مطرح کند نه اینکه مقایسه‌ای بین پیشنهادات انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری با استناد به ماده 113 آئین‌نامه گفت: ناطق باید در موضوع صحبت کند و رئیس جلسه وظیفه دارد که جلسه را اداره کند.

وی تصریح کرد: اما اکنون در بررسی تبصره مربوط به هدفمندی چند اتفاق افتاد. نخست اینکه آقای کاتب به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق باید نقطه نظرات کمیسیون را بیان کند اما مقایسه‌ای در رابطه با دو پیشنهاد ارائه شده انجام دادند.

حاجی‌دلیگانی افزود: نمایندگان دولت مقایسه‌ای که انجام دادند در مورد پیشنهادات ارائه شده برای سال 93 با مصوبه سال 92 بود در حالی که باید عملکرد هدفمندی حاصل از گران شدن حامل‌های انرژی درسال 91 و 92 را گزارش می کردند.

وی همچنین در تذکری خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: این تذکر مربوط به رعایت شئونات مجلس است اما شما گاهی نکاتی را بیان می‌کنید که در شأن مجلس نیست مانند نکاتی که طی دو روز گذشته بیان شد.

وی تاکید کرد: بیان این نکات دارای اشکال است مردم و حتی در دنیا از رادیو مذاکرات ما را می‌شنوند. لطفا در بیان مطالب دقت بیشتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز