رییس گروه مشاوران وزارت صنایع‌ و معادن خبر داد

آغاز جشنواره باور با هدف معرفی جوانان موفق عرصه تولید

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۱۷:۳۰:۵۷
کد خبر: ۵۷۵۶۱
آغاز جشنواره باور با هدف معرفی جوانان موفق عرصه تولید
پورعلی از آغاز به كار ستاد برگزاری ˝جشنواره باور˝ به مناسبت میلاد حضرت علی اكبر (ع) و با هدف معرفی و تجلیل جوانان موفق در عرصه صنعت و معدن كشور خبر داد.

به گزارش سرویس اقتاصدی برنا، "مرتضی پورعلی"رییس گروه مشاوران وزارت صنایع‌ و معادن، اظهارداشت: جشنواره باور به عنوان رویدادی فرهنگی در حوزه تولید كشور و با شعار "جوان، نوآوری، خودباوری، شكوفایی" از 26 خرداد همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت علی (ع) آغاز شده و تا 26 تیر، زاد روز ولادت حضرت ولیعصر (عج) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جشنواره باور با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و این بخش از سخنان ایشان كه فرموده بودند "من این نسل جوان را بسیار باور دارم" برگزار شده و به تبیین نقشی كه جوانان می توانند در سال جهاد اقتصادی برای تحقق اهداف كشور داشته باشند، خواهد پرداخت.

رییس گروه مشاوران وزارت صنایع‌ و معادن با اشاره به اینكه این جشنواره در تمامی استان های كشور و توسط سازمان های صنایع و معادن، شركت های شهرك های صنعتی و صنایع كوچك و شركت های تابعه سازمان های زیر مجموعه وزارت صنایع و معادن برگزار خواهد شد، گفت: در مراسمی كه شامگاه 22 تیرماه، زاد روز میلاد حضرت علی اكبر (ع) و روز جوان با حضور شخصیت های سیاسی، اقتصادی و ورزشی برگزار خواهد شد جوانان برتر و موفق عرصه صنعت و معدن معرفی شده و با اعطای نشان از آنان تجلیل خواهد شد.

پورعلی ادامه داد: نمایشگاهی از دستاوردهای جوانان در حوزه صنعت و معدن و در رشته های مختلف نظیر صنعت برق، نفت و انرژی، هسته ای، های­تك، نانو فناوری و ... به مدت سه روز برگزار خواهد شد كه در این نمایشگاه چند دستاورد مهم صنعتی نیز رو­نمایی می شود.

به گفته وی، برگزاری كارگاه های انتقال تجربه پیشكسوتان عرصه صنعت و معدن به جوانان و مستند سازی این تجربیات در قالب طرحی به نام «گوهر تجربه» از دیگر برنامه های جشنواره باور خواهد بود.

براساس این گزارش، نشست مشترك اعضای گروه مشاوران جوان وزارت صنایع و معادن با معاونان این وزارت خانه، آغاز به كار بانك اطلاعات جوانان صنعت ایران، برگزاری مسابقات ورزشی جام جوانمرد كربلا حضرت علی اكبر (ع) و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های جشنواره باور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز