معاون وزیر کار خبرداد

تصویب دوره کاردانی ناپیوسته ایمنی کار و حفاظت فنی

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۳:۱۳
کد خبر: ۷۰۰۲۲
تصویب دوره کاردانی ناپیوسته ایمنی کار و حفاظت فنی
معاون وزیر کار گفت: دوره کاردانی نا پیوسته «ایمنی کار و حفاظت فنی» در جلسه 156 شورای برنامه ریزی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تصویب رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "ابراهیم نظری جلالی" معاون روابط کار، اظهار داشت: از آنجا که ایمن نمودن محیط کار برای سلامت کارگران و صیانت از سرمایه گذاری های انجام شده در بخش تولید، یکی از چالش های مهم پیش رو است، بدین منظور نیاز به افرادی با اطلاعات و شناخت لازم در سطوح مختلف عملی برای عهده داری مسئولیت حفظ و صیانت از نیروی انسانی و سرمایه است.

وی افزود: در این میان مسئول ایمنی کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار نقش کلیدی و اساسی را عهده دار بوده و برگزاری این دوره به صورت تخصصی برای مسئولان ایمنی کمیته های حفاظت فنی سراسر کشور علاوه بر افزایش سطح آگاهی آنان ، امکان حضور بیشتر افراد آموزش دیده در کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار فراهم می‌شود.

نظری جلالی تصریح کرد: این امر موجب افزایش کارایی کمیته ها و اعمال نظارت و کنترل دقیق تر در زمینه ایجاد شرایط ایمن و در نهایت کاهش حوادث ناشی از کار خواهد شد.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفا اجتماعی ادامه داد: این دوره ها از طریق ادارات کار و امور اجتماعی استان ها و با هماهنگی با دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز