مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی اعلام کرد

پرداخت بیش از ۱۰هزار میلیاردتومان مستمری در یک سال

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۸۹
پرداخت بیش از ۱۰هزار میلیاردتومان مستمری در یک سال
مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی گفت: صندوق تامین اجتماعی در طول یک سال 10هزار و 400میلیارد تومان مستمری به افراد تحت پوشش پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، رحمت الله حافظی در مراسم تجلیل از 33 کارآفرین اظهار داشت: یک میلیون و 500مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که بر این اساس در طول یک سال 10هزار و 400میلیارد تومان مستمری به مردم تعلق گرفته است.

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی افزود: در تامین اجتماعی رضایت مندی و امنیت شغلی کارگران دنبال می شود که در دهه پیشرفت و عدالت این امر به شکل ویژه ای مطرح شده است.

وی با اشاره به ایجاد تحول در دهه پیشرفت و عدالت خاطر نشان کرد: در این دهه از جامعه اسلامی انتظار ویژه ای از همه حوزه ها برای ایجاد عدالت داریم و فضاهای خاصی از نظر اقتصادی برای هدفمندسازی یارانه ها ایجاد شده است.

حافظی با اشاره به هدفمندسازی یارانه ها بیان کرد: هدفمندسازی یارانه ها نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می رودکه با شتاب بیشتر برای ترویج تولیدات داخلی و حمایت از آنها حرکت می کند.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی تاکید کرد: کارگران باید امنیت شغلی داشته باشند تا با تمام ظرفیت در کنار کارفرمایان برای ارتقای کیفیت کالا و حذف کالای تا مرغوب تلاش کنند.

وی تصریح کرد: اگربه ساختار تشکیلاتی درست نگاه کنیم کارگر، مدیران کار و سرمایه گذاران را از یکدیگر جدا می بینم که در این جمع رضایت کارگران مد نظر قرار می گیرد.

حافظی با اشاره به صدور دفترچه های بیمه درمانی اظهار داشت: روزانه70هزار دفترچه بیمه صادرمی شود که در 10ماه گذشته حدود 15میلیون و 350هزار دفترچه صادر شده است.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی تعداد کارگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی را یک میلیون و50کارگاه ذکر کرد که از این تعداد یک میلیون و 200هزار کارگاه را خوش حساب دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز