طی نامه‌‍ای از سوی ۲۰ بسیج دانشجویی دانشگاه تهران صورت گرفت؛

دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی برای حضور در سالگرد "۹ دی "

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۶:۰۰
کد خبر: ۴۱۷
دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی برای حضور در سالگرد ۹ دی
بسیج دانشجویی 20 دانشگاه تهران از ‌آیت‌الله نوری‌همدانی برای حضور در اولین سالگرد حماسه 9 دی كه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، دعوت كردند.

 به گزارش سرویس دانشگاه برنا، مسوولان و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم‌پزشكی تهران روز جمعه 3 دی با حضور در بیت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید، به نمایندگی از بسیج دانشجویی 20 دانشگاه تهران طی نامه رسمی از این مرجع تقلید دعوت كردند تا در اولین سالگرد حماسه 9 دی در دانشگاه تهران حضور پیدا كنند.


متن كامل نامه دعوت بسیج دانشجویی 20 دانشگاه تهران از آیت‌الله نوری‌همدانی جهت حضور در دانشگاه تهران به شرح ذیل است:

محضر مرجع عالی‌قدر جهان تشیع

حضرت آیت‌‌الله ‌العظمی نوری‌همدانی

سلام علیكم؛


بدون تردید حماسه جاودان 9 دی ماه 1388 برای همیشه در تاریخ معاصر خواهد درخشید و در این میان باید سپاس نایب بر حق حضرت حجت ابن‌الحسن(عج) و ملت مسلمان ایران را لحظه‌ای فراموش نكرد.


در همین راستا و با توجه به تاكیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر بزرگداشت و زنده نگه داشتن این روز و در آستانه نخسیتن سالگرد این حماسه عظیم، ما به عنوان جمعی از دانشجویان مسلمان و انقلابی دانشگاه‌های تهران از شما خواهشمندیم تا با حضور خود در دانشگاه تهران نماد آموزش عالی كشور، ضمن دیدار با فرزندان نسل سوم انقلاب اسلامی، با فرمایشات گهربارتان در رابطه با این روز حماسی و بزرگی حركت امت در راستای بیعت با ولی امر زمان، فرزندان خود را مستفیض نمایید.


قطعاً حضور مرجعیت گرانقدر شیعیان در فضای دانشگاه، سبب بركات بسیار فراوانی برای فضای دانشگاه‌های كشور و در نتیجه جامعه مسلمین خواهد بود.


بی‌صبرانه منتظر لحظه استقبال از شما در دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران می‌باشیم.

والسلام علیكم و رحمه‌الله و بركاته

این نامه به امضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشكی تهران، صنعتی امیركبیر، صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی، شهید بهشتی، امام صادق(ع)، علامه‌طباطبایی، شاهد، علم و صنعت، تربیت‌مدرس، هنر، الزهرا(س)، تربیت‌معلم، شهید رجایی، دانشكده وزارت امور خارجه، دانشگاه آزاد واحد تهران‌جنوب، دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال، دانشگاه آزاد واحد تهران‌مركز، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه پیام نور تهران رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز