گسترش همکاری‌های بشر‌دوستانه هلال‌احمر ایران با سوئیس

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۶۳۰۵۳
گسترش همکاری‌های بشر‌دوستانه هلال‌احمر ایران با سوئیس
مدیرکل عملیات و برنامه‌های بشردوستانه بین‌المللی جمعیت هلال‌احمر در دیدار با مدیرکل کمک‌های بشردوستانه وزارت امور خارجه سوئیس بر گسترش همکاریهای دو جانبه تاکید کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، در این دیدار داوود پورخانعلی از کمک‌های بشردوستانه دولت سوئیس به آسیب‌دیدگان زلزله مرداد 91 استان آذربایجان غربی تشکر و قدردانی کرد.

مانوئل باسلر، مدیرکل کمک‌های بشردوستانه وزارت امور خارجه سوئیس هم با تاکید بر ماهیت بشر‌دوستانه بودن فعالیت‌های وزارتخانه متبوعش از جمعیت هلال‌ احمر ایران برای ارائه کمک‌های سریع و موثر به آسیب‌دیدگان حوادث به ویژه در خارج از کشور تقدیر کرد.

همکاری های مشترک برای ارسال کمک های بشردوستانه برای آوارگان سوری
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی مردم جنگ‌زده در کشور سوریه اولویت اصلی امدادرسانی بین‌المللی که از سوی سازمان ملل متحد “ سطح سوم ” قلمداد شده است، آوارگان و پناهندگان سوری است و دولت سوئیس همه تلاش خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان جنگ سوریه به کار خواهد بست.

وی افزود: هم‌اکنون 11 میلیون نفر از مردم سوریه نیازمند کمک‌های بشر‌دوستانه هستند و از هلال‌احمر ایران انتظار می‌رود با همکاری مقامات سوری به کمک نیازمندان سوریه بشتابد.

پورخانعلی، مدیرکل عملیات و برنامه‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران هم در این زمینه به ملاقات وزیر امور اجتماعی سوریه با مقامات هلال‌احمر کشورمان اشاره کرد و توضیح داد: تلاش داریم کمک‌های بشردوستانه به مردم آسیب‌دیده سوریه را از طریق جمعیت هلال‌احمر سوریه و دیگر اعضای نهضت بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر فعال در سوریه، به مردم نیازمند این کشور برسانیم.

در پایان این ملاقات مقرر شد همکاری‌های دوجانبه با جمعیت صلیب‌سرخ سوئیس و دیگر سازمان‌های بشر‌دوستانه این کشور با محوریت بخش بشردوستانه دولت سوئیس ارتقاء یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز