درگفت‌وگو با برنا عنوان شد

فعالیت مشاوران امور بانوان در ادارات فنی و حرفه‌ای سراسر کشور

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۴:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۱۰
فعالیت مشاوران امور بانوان در ادارات فنی و حرفه‌ای سراسر کشور
مشاور وزیر کار در امور بانوان و خانواده از مهم‌ترین کارها در این حوزه را فعال کردن مشاور امور بانوان و خانواده در ادارات کل کار و امور اجتماعی . فنی و حرفه ای بوده است.

فاطمه فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این که بر مبنای منشور کار وزارت کار و امور اجتماعی در بخش سیاست‌های حمایتی و هدایتی چند سرفصل را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که در این حوزه انجام دادیم فعال کردن مشاور امور بانوان و خانواده در ادارات کل کار و امور اجتماعی و ادارت فنی و حرفه‌ای سراسر کشور بوده است تا وظایف مورد نظر ما را اجرا کنند و بتوانند نیازسنجی‌هایی در حوزه کار بانوان، اشتغال بانوان و بانوان شغل، داشته باشند.

مشاور وزیر کار و امور اجتماعی در امور بانوان و خانواده در ادامه افزود: مشاوران بانوان می‌توانند بهترین مسئله شناسی را در این حوزه داشته باشند تا در صورت لزوم بازنگری در سیاست‌ها و قوانین، اطلاعات خوبی را در اختیار ما قرار دهد.

فراهانی همچنین به برگزاری "اولین همایش کشوری مشاوران امور اجتماعی ادارات کل امور بانوان وزارت کار و امور اجتماعی و ادرات کل فنی و حرفه‌ای کشور" در نیمه اول سال 89 اشاره کرد و ادامه داد: البته قرار است این همایش‌ها از این پس به شکل دوره‌ای برگزار شود تا فضای مناسبی برای تعامل بین استان‌ها با بخش ستاد فراهم شود. همچنین در این همایش مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه بانوان رصد و به صورت گزارشی مستند و تصویری در 5 منطقه ارائه شد تا به شکل هدفمند و یکپارچه مسائل و مشکلات اشتغال را در حوزه بانوان بررسی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز