پرسه مرگ در آسمان تهران

سقوط هواپیما در مهرآباد/ بال هواپیما جدا شد/ ۴۰ کشته تا کنون

۱۳۹۳/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۳:۱۰
کد خبر: ۲۱۰۱۱۸
سقوط هواپیما در مهرآباد/ بال هواپیما جدا شد/ ۴۰ کشته تا کنون
به گفته شاهد عینی، هواپیما در حال بلندشدن از فرودگاه مهرآباد دچار سانحه شده و پس از اندکی پرواز، بال هواپیما در منطقه تهرانسر از بدنه جدا شده و سقوط کرده است.

یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران سقوط کرد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری برنا، هنوز نوع هواپیما و میزان خسارات و تلفات اعلام نشده است. ماموران انتظامی و امنیتی به خبرنگاران اجازه ورود به محل حادثه را نمیدهند. نیروهای امدادی و آتش نشانی راهی محل حادثه هستند.

یک فروند هواپیمای مسافربری که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود، در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد و 48 نفر از مسافران کشته شدند که از این میان 7 نفر از این کشته شده ها کودک هستند. نیروهای اورژانس در حال تخلیه کشته شدگان هستند.  

دکتر دهقانپور در مورد این سانحه گفت: 40 نفر از کشته شدگان از مسافران و 8 نفر دیگر از خدمه هواپیما بوده و سه نفر مصدوم به دلیل جراحات سوختگی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند. علت حادثه به دلیل برخورد به دیوار انتهای بام بوده است.

گفتنی است، هواپیما در محدوده باند در حال حرکت بوده اما به دلیل از کار افتادن موتور هواپیما در نزدیکی بلوار شیشه مینا سقوط کرده و هواپیما را از محدوده مسکونی خارج کرده و بیشتر مسافران از هواپیما به بیرون پرتاب شدند و به همین دلیل جان خود را از دست دادند. در اثر برخورد با کارخانه، تعدادی از کارگران این کارخانه مصدوم شدند

شایعات حاکی  از آن بود که بیشتر مسافران این هواپیما جزء متخصصان جهاد خودکفایی سپاه بودند که این خبر با تکذیب روابط عمومی کل سپاه روبرو شد. 
 
یک منبع آگاه اعلام کرد که 35 نفر از کارکنان وزارت دفاع به مقصد شهرهای جنوبی در حال سفر بودند

به گفته شاهد عینی، هواپیما در حال بلند شدن از فرودگاه مهرآباد دچار سانحه شده و پس از اندکی پرواز، بال هواپیما در منطقه تهرانسر از بدنه جدا شده و سقوط کرده است.

هم اکنون ترافیک شدیدی در اطراف فرودگاه مهرآباد وجود دارد و همین موضوع باعث شده امداد رسانی به سختی انجام شود. لاشه های هواپیما داخل خیابان است و هیچ کسی را به محل راه نمی دهند. این هواپیما داخل یکی از باغ های نزدیک به شیشه مینا با دیوار برخورد کرده و کاملا در فضا بوی سوختگی به مشام می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز