پایان تدوین و آغاز صداگذاری فیلم سینمایی «پنهان»

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۶۸
پایان تدوین و آغاز صداگذاری فیلم سینمایی «پنهان»
تدوین فیلم سینمایی «پنهان» ساخته مهدی رحمانی توسط هایده صفی‌یاری به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، تدوین فیلم سینمایی «پنهان» به کارگردانی مهدی رحمانی توسط هایده صفی‌یاری به پایان رسیده است.

فیلمبرداری این فیلم هشتم فرودین ماه در تهران به پایان رسیده بود و همزمان با تدوین نیز کامران سحرخیز ساخت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای را بر عهده داشته است. امیرحسین قاسمی صداگذاری «پنهان» را در استودیوی روشنا به صورت دالبی آغاز کرده است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به فریبرز عرب‌نیا، آنا نعمتی، بابک حمیدیان، فتانه ملک محمدی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، رویا جاویدنیا، آزاده شمس و میلاد مردای نسب اشاره کرد. محسن علی‌اکبری تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

در خلاصه داستان «پنهان» آمده است: شهرمان آنقدر بزرگ شده که این همه اتوبان هم، از پس نزدیک کردن راههایش برنیامده اند. به انتهای هر کدام از این راهها که می‌رسیم دیگر دغدغه‌های روزمره را هم فراموش کرده‌ایم. کم کم یادمان می‌رود که چطور دردهای پنهان را بفهیم، قبل از آنکه...

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: مهدی شیرزادی و مهدی رحمانی، کارگردان: مهدی رحمانی، تهیه‌کننده: محسن علی‌اکبری، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: یداله نجفی، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح گریم: سعید ملکان، تدوین: هایده صفی‌یاری، مدیرتولید: فرهاد کی‌نژاد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مانفرد اسماعیلی، عکاس: حسن ناحی.
مهدی رحمانی سال گذشته فیلم سینمایی «دیگری» را روی پرده داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز