کاسه‌ساز در گفت‌و‌گو با برنا

نخستین جلسه هیات مدیره صنف واحد سه‌شنبه برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۶:۰۰
کد خبر: ۸۳۳۲
نخستین جلسه هیات مدیره صنف واحد سه‌شنبه برگزار می‌شود
یک عضو هیات مدیره ˝اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران˝ گفت: اولین جلسه رسمی صنف واحد روز سه‌شنبه تشکیل خواهد شد و در این جلسه رییس صنف واحد مشخص خواهد شد.
حبیب‌الله کاسه‌ساز عضو هیات مدیره "اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران" درباره برگزاری جلسه مجمع عمومی تهیه‌کنندگان به خبرنگار سینمایی برنا گفت: جلسه آرام و بدون تشنج برگزار شد که بیش از 70درصد از تهیه‌کنندگان در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: کلیات اساسنامه صنف واحد به تصویب اکثر حاضران رسید و براساس رای‌گیری 9 نفر به عنوان هیات مدیره انتخاب و 3 نفر نیز به عنوان شورای نظارت و بازرسی معرفی شدند.

کاسه‌ساز با بیان اینکه امیدوارم با تشکیل این صنف واحد تحولات اساسی در حوزه تهیه‌کنندگی رخ دهد، اظهار کرد: تعداد محدودی که پیش از این شرکت در صنف واحد را تحریم کردند در این جلسه حضور نداشتند، این گروه منافع خودشان را در افتراق می‌بینند و به دنبال صنف واحد نیستند.

تهیه کننده فیلم سینمایی "اخراجی‌ها" در پایان گفت: اولین جلسه رسمی صنف واحد روز سه‌شنبه تشکیل خواهد شد و در این جلسه رییس صنف واحد مشخص می‌شود.

براساس این گزارش 9 نفر هیات مدیره اتحادیه تهیه‌كنندگان سینمای ایران عبارتند از سیدضیاء هاشمی، مرتضی شایسته، حبیب‌الله كاسه‌ساز، سید جمال ساداتیان، علی‌اكبر ثقفی، علی معلم، محمدعلی نجفی، محمد نیك‌بین و حبیب كاوش.
همچنین سعید سهیلی، محمد پیرهادی و مهدی صباغ‌زاده به عنوان سه نفر اعضای علی‌البدل انتخاب شدند و هارون یشایایی، جمال شورجه و حسین زندباف به عنوان اعضای شورای نظارت و بازرسی و تهمینه میلانی عضوعلی‌البدل این شورا معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز