یکم آبان آخرین مهلت شرکت انیمیشن‌ها در جشنواره هنر مقاومت

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۷۲۰۸
یکم آبان آخرین مهلت شرکت انیمیشن‌ها در جشنواره هنر مقاومت
انیماتورهای کشور تا یکم آبان فرصت دارند که آثارشان را به دبیرخانه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از  روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت، محمد حبیبی دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به این که پیش از این مهلت ارسال آثار بخش انیمیشن تا اول مرداد تمدید شده بود، گفت: «با توجه به درخواست‌های متعدد متقاضیان شرکت در این بخش، مهلت ارسال آثار تا اول آبان ماه تمدید شد.»

به گفته او، انیمیشن‌های تولید شده با موضوع مقاومت آخرین مراحل فنی آماده شدن را طی می‌کنند و سازندگان این آثار از دبیرخانه جشنواره تقاضای تمدید مهلت کرده‌اند.

در دومین دوره جشنواره هنر مقاومت انیمیشن‌های منتخب به مدت یک هفته در سینماتک موسسه فرهنگی هنری صبا به نمایش درآمدند و در دوره سوم انیمیشن‌های انتخاب شده در دهه آخر جشنواره (10 روز پایانی آذر ماه) روی پرده می‌روند.

انیماتورهای متقاضی شرکت در سومین دوره جشنواره برای اطلاع از نحوه شرکت در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس http://www.resistart.ir مراجعه کنند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت آذر ماه امسال توسط بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در دوازده رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی و پژوهش‌های علمی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز