معاون فرهنگی وزیر ارشاد:

کتابخانه ملی نباید در موضوع فیپا فرصت‌سوزی کند

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۲۹
کتابخانه ملی نباید در موضوع فیپا فرصت‌سوزی کند
بهمن دری در پی گله ناشران درباره تعلل کتابخانه ملی در صدور فیپا گفت: نباید این موضوع جنبه اداری به خود بگیرد و کتابخانه ملی نباید در این موضوع فرصت‌سوزی کند.

به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا،بهمن دری در پی گله ناشران درباره تعلل کتابخانه ملی در صدور فیپا گفت: نباید این موضوع جنبه اداری به خود بگیرد و کتابخانه ملی نباید در این موضوع فرصت‌سوزی کند. 

وی افزود:همانطور که چرخه صدور مجوز را تندتر خواهیم کرد در صورت تداوم نارسایی‌ها در ارائه فیپا معاونت امور فرهنگی سیاست‌های لازم را اتخاذ خواهد کرد. 

دری با اشاره به اینکه همه تلاش ما براین است تا موانع پیش روی تولید علم را برداریم، گفت: قطعا با حذف موانع اداری می‌توانیم شاهد بالندگی و شکوفایی تولید علم باشیم بنابراین روان‌سازی تولید چاپ و نشر کتاب، برای رسیدن به این هدف کمک می‌کند.

رییس نمایشگاه کتاب تهران ابعاد کیفی و محتوایی نمایشگاه را مهمتر از اقدامات اجرایی دانست و گفت:تا زمانی که محلی مناسب و در خور برای نمایشگاه کتاب احداث نشود فعالیت‌های اجرای و اداری و ساخت سازی بر نگاه کیفی غلبه خواهد کرد.

دری همچنین از حضور ناشران حوزه جنگ نرم با تازه‌ترین آثارشان دریکی دو ساله گذشته در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: امسال در بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب نیز شاهد رشد کم نظیر هم از حیث محتوا و هم از نظر عناوین و تعداد هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: اساتید و دانشجویان و کتابخانه‌های دانشگاه‌ها از این فرصت برای تامین و تجهیز تازه ترین منابع، بهره کافی را ببرند.




نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز